Kvalitet Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Fikk lagt schellac for en måneds tid siden. Neglene har vokst 3-4 mm siden den gang, og ser ikke lenger veldig pent ut. Hadde tenkt å drøye neste manikyr enda 2-3 uker, men hva gjør jeg i mellomtiden? Skal jeg fjerne den opprinnelige schellacen , i tilfelle hvordan gjør jeg det? kan man evt legge ny vanlig neglelakk rett på? Takknemlig om noen kan svare 😊
Sphynx Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Wow, når jeg har hatt shellac har det falt av etter 2 uker, så godt det sitter på deg. Når jeg har hatt gel negler har jeg pleid å ha på vanlig neglelakk i samme farge der hvor neglene vokser ut, så det skal se bra ut. Tror egentlig det er vanlig å gå en gang i måneden, så ville vel ikke vært så optimistisk til å drøye det 2-3 uker til.
Kvalitet Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2017 3 minutter siden, Maju Mjau skrev: Wow, når jeg har hatt shellac har det falt av etter 2 uker, så godt det sitter på deg. Når jeg har hatt gel negler har jeg pleid å ha på vanlig neglelakk i samme farge der hvor neglene vokser ut, så det skal se bra ut. Tror egentlig det er vanlig å gå en gang i måneden, så ville vel ikke vært så optimistisk til å drøye det 2-3 uker til. Yes I know, er overrasket selv. Trenger en nødløsning til jeg skal gå neste gang 😊
Sphynx Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, Kvalitet skrev: Yes I know, er overrasket selv. Trenger en nødløsning til jeg skal gå neste gang 😊 Vil tro du får shellac av med aceton Fåes kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå