Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Nå har viomsider fått innstallert Opera og er kjempefornøyde så langt. men er det bare tilfeldig at vi blir så plaget med msn og hotmail? Eller er det noe lurerier der?? Får ikke logget inn på hotmail i det hele tatt. Da må jeg inn i IE og det er bare uaktuellt!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 Nei, det er noen innstillinger i Opera som gjør at du kan oppleve det du opplever. Jeg sitter bare med IE, så jeg husker ikke hvor du stiller det inn. Håper du får hjelp fra noen andre.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 MSN (og microsoft elles) har sine tendensar til å senda ut øydelagte css-filer til Opera med vilje, så... (Er dei redd for at det er over når "the fat lady sings"? ) Men elles, eg identifiserer nettlesaren min som Opera og har ikkje problem med å logga meg inn. Eg sperrar heller ikkje for cookies av noko slag. Kva innstillingar har du?
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Godt spørsmål, jeg aner ikke... :oops:
Crazee Skrevet 21. januar 2005 #5 Skrevet 21. januar 2005 Trykk F12 og du ser kva du identifiserer deg som - om du ikkje anar det er det kanskje som IE (default) - og du ser om du tillet cookies.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. januar 2005 #6 Skrevet 21. januar 2005 Hvis du går opp i menyene på: tools - preferences - privacy. Der er innstillingene til cookies. På meg står det på "accept all cookies" på både normal- og tredjeparts cookies.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #7 Skrevet 21. januar 2005 identisfiser som MSIE 6.9 står det. Så om jeg ikke er så veldig dum så betyr det microsoft internet explorer??? Og åpne alle sprettoppvinduer ( det står det! ) Hva betyr det? *opera for dummies*
Crazee Skrevet 21. januar 2005 #8 Skrevet 21. januar 2005 identisfiser som MSIE 6.9 står det. Så om jeg ikke er så veldig dum så betyr det microsoft internet explorer??? Du er ikkje så veldig dum Så berre set den til å identifisere seg som Opera - det fungerer i dei fleste tilelle, og så viser det igjen i loggane til folk at verda består av meir enn IE. Og åpne alle sprettoppvinduer ( det står det! ) Hva betyr det? *opera for dummies* Sprettoppvindu er det som på framandlandsk blir kalla popup windows. Det valget du vanlegvis vil ha her er (no har eg ikkje norske versjon her, så) 'åpne bare ønskede sprettoppvinduer' - noko i den dur i alle fall (3. valg.) Då skal du sleppa unna dei som poppar opp automagisk, men godta dei som kjem som følge av at du klikkar ei lenke; dei vil du vanlegvis ha
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #10 Skrevet 22. januar 2005 stopp uønskede sprettoppvinduer..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. januar 2005 #11 Skrevet 22. januar 2005 Kanskje en grunn til at man på norsk også sier pop-ups Språkrådet kommer nok snart med alternativ skrivemåte: "poppøps".
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #12 Skrevet 22. januar 2005 Men jeg kommer fortsatt ikke inn på msn....Og ikke inn på hotmail. Filledata :evil:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. januar 2005 #13 Skrevet 22. januar 2005 Sjekket ut dette?: Hvis du går opp i menyene på: tools - preferences - privacy. Der er innstillingene til cookies. På meg står det på "accept all cookies" på både normal- og tredjeparts cookies. Du har norsk forstod jeg, så da blr det ca slik (fritt oversatt): verktøy - alternativer/innstillinger - privat (eeh...fant ikke noe bedre oversettelse i farta).
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #14 Skrevet 22. januar 2005 pc'en fyker i veggensnart-smiley ønskes...
Catzy Skrevet 22. januar 2005 #15 Skrevet 22. januar 2005 Hotmail fungerer feilfritt i FireFox. Så hvis du vil ha et alternativ til både Opera og IE, så kan du jo laste ned og prøve ut. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå