Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen få veldig små sprengte blodkar. 
Er nesten ikke noe å snakke om, men finnes det noen kremer som evt kan fjerne dette?

Evt laser kanskje? Men er vel fort svindyrt.

Anonymkode: 07028...02e

Skrevet

Laser. Prisen avhenger av hvor omfattende behandlingen er, så med få sprengte blodkar trenger det ikke å bli så dyrt (størrelsesorden 700-1500 tipper jeg).

Anonymkode: cee85...0d2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laser. Prisen avhenger av hvor omfattende behandlingen er, så med få sprengte blodkar trenger det ikke å bli så dyrt (størrelsesorden 700-1500 tipper jeg).

Anonymkode: cee85...0d2

Så herlig... :) Behandler de rødheten også? Har både slike sprengte blodårer og litt rødhet rundt nesen.. :) 

Skrevet

UCFa5lT.png

Nøyaktig slik ser det ut... :) Bare at jeg er kvinne. Altså det røde rundt nesen.. :) 

Skrevet

Dette kan fjernes med laser eller Skleroterapi. Har tenkt til å gjøre det selv ganske snart, i Trondheim. Har sjekket litt rundt og har kommet fram til at det kan koste meg maks 3000, men jeg har i hele ansiktet da.

Anonymkode: ccd6f...51e

Skrevet

Ett sprengt blodkar ansikt koster fra 5-1000 å fjerne. 

Jeg har lest at de bruker IPL laser , og lurer på om min IPL hårfjerner laser ville kunne vært effektivt på blodkar også tro? :P

Anonymkode: 64cdb...c12

Skrevet

Prøv Bio-Oil som fåes kjøpt på bla Vita. Synes det har vært veldig effektiv. Jeg ser forskjell etter noen få dager.

Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Prøv Bio-Oil som fåes kjøpt på bla Vita. Synes det har vært veldig effektiv. Jeg ser forskjell etter noen få dager.

Bare tull.  Ren mineralolje gjør nada for huden, og i det hele tatt å insinuere at en olje kan fjerne sprukne blodårer er bare utrolig spesielt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...