AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 For øyeblikket har jeg en litt liten, svart håndveske, i følge bekjente "slik som gamle damer har". Tanken var at en liten veske ville tvinge meg til å ha mindre ting i, som igjen ville føre til mindre leting når jeg skulle ha noe. Tanken har hittil fungert noenlunde, men nå har jeg et barn, og føler behov for å kunne ha mer i veska uten at den blir så stappet at jeg må tømme alt for å få tak i det som ikke ligger i ytterlommene. Jeg er bare 156 cm på strømpelesten, og tror jeg har eplefasong. Litt overvektig, BMI nesten 27. Klesstilen er heller slapp/praktisk for øyeblikket; joggebukse/jeans og collegegenser/jakker á la Stormberg, og joggesko/tilsvarende. Der har jeg planer om å bli bedre, men det får bli når jeg har ryddet klesskapet etter KonMari-metoden, så jeg ser hva jeg egentlig har og liker. For øyeblikket har jeg akkurat plass til lommebok, 7. sans(av den litt store sorten), nøkler, og litt småtteri som lypsyl, kleenex og intimprodukter. Jeg har prøvd å bruke stelleveska som veske når jeg likevel bør ha med begge deler, men det har fungert dårlig siden jeg ikke alltid husker å legge lommeboka tilbake i veska igjen. Det hender at jeg har med bæresele eller ringslynge i tilfelle behov. Vannflaske ønsker jeg også å få plass til. Jeg lurer også på om det er en fordel å ha en mini-stelleveske å kunne slenge i veska ved behov? Det hender at jeg skulle ønske jeg hadde tatt med f.eks. mat, biteleker/smokk/underholdning, eller et "nød-skift", men er lite gira på å ta med hele stelleveska hver eneste gang jeg skal ha med datteren min. Da økonomien ikke tillater mange hundrelapper på slike ting, er jeg mer ute etter anbefalinger på type veske, enn spesifikke merker. På forhånd takk Anonymkode: 88026...211
Petrus Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Sånne gammeldamevesker er visst på veg inn i motebildet. Vil du supplere, kan sjå på ein såkalla tote. Finst i dei fleste prisklasser. Endret 8. oktober 2017 av Petrus Skrivefeil 1
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Her er over 600 vesker til under 1000 kr. https://www.zalando.no/handvesker/?price_to=1058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå