Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har handlet her? Erfaringer?

Anonymkode: 5dfc3...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som svindel. Gå inn på "om oss"-siden og les elendig norsk.... Dette er maskinoversatt!

Hold deg unna. Er tilbud for gode til å være sanne, så er det som regel det.

Anonymkode: 4202b...c38

Skrevet

"varmt produkt" hahahahahahhaahahahahhaa :skratte: 

• Liker 1
Skrevet

"Gratis frakt er tilgjengelig til land.

Vennligst bekreft din leveringsadresse før du betaler for det, er telefonnummeret ditt behov.

Elementer er generelt sendt ut innen 2 virkedager etter at betalingen.

Du vil aldri være i mørket om din ordrestatus. Et sporingsnummer vil bli sendt til deg rett etter din pakke sendt. Pakke transit tid tar normalt 7 til 15 virkedager, avhengig av destinasjon. Hvis du bor i distriktene, kan det ta en eller to dager mer. Holidays, streik, krig og andre ikke-kunstige faktorer er utenfor Postal Service kontroll.

Fraktkostnader

Vår betaler frakt vil bli konvertert til den lokale valutaen basert på ditt valg, uansett hvor mange du kjøper i bestillingen din. De betaler frakt vil bli automatisk lagt til i themgrand totalsummen når du sender betaling.

Etter at pakken er sendt, vil du motta en leveringsbekreftelse e-post, inkludert sporingsnummeret for bestillingen din. Du kan spore din bestilling via ordre sporing nettsteder nedenfor ved hjelp av sporingsnummeret:

http://www.ems.com.cn/english.html
http://www.dhl.com/en.html/

Retten til å kansellere

Hvis du ønsker å avbryte, ikke bekymre deg. Vi skal ikke behandle bestillingen før du betaler for det, så bare glem det! Hvis du ønsker å kansellere bestillingen etter at betalingen, kan du kontakte oss så snart som mulig. Vær oppmerksom på at vi ikke kan kansellere bestillingen når varen er sendt. For convience, kan du tenke over før du legger inn bestillingen."

Ærlig talt, TS. Du kan ikke tro at dette er en seriøs nettside?!?!?! Dette tok meg et minutt å finne!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Om du ser på nettadressen, - hva bør navnet på butikken fortelle deg da synes du?  Den typen firmaer kjøper jeg aldri så mye som en skolisse fra.

Anonymkode: c7562...e63

Gjest Solsmil
Skrevet

Dette er en klassisk svindel-side, og du må ikke finne på å handle derfra. 

Skrevet

"Krig og andre ikke-kunstige faktorer"

"Vi skal ikke behandle bestillingen før du har betalt, så bare glem det!"

"Du skal aldri være i mørket angående din bestilling"

Ooooh, jeg dør!😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Takker for svar. Må jo dobbeltsjekke :ler:

Skrevet

Ps: jeg kjøpte meg robot-støvsuger fra netOnNet i stedet  😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...