AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Noen som har vært ute for dette? En mann ( som jeg egentlig er intr i ) har prøvd alt for å få meg til å date. Jeg er ikke klar, og har vært åpen om dette hele veien, han er tålmodig, men av og til har han prøvd "og manipulere" meg til en date. Han er smart, leser meg som en åpen bok, sier og gjør alt riktig, men jeg liker ikke "spillet" han driver på med. Anonymkode: 6c7a3...f1e
Gjest Mass Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Men når begynte han med spillet da? Med en gang eller etter et par avvisninger fra deg? Viss du er interessert...hvorfor går du ikke bare på en date med han? Hva har du sagt når du har vært åpen?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Mass skrev: Men når begynte han med spillet da? Med en gang eller etter et par avvisninger fra deg? Viss du er interessert...hvorfor går du ikke bare på en date med han? Hva har du sagt når du har vært åpen? Jeg har bestemt meg for og ikke date noen ( etter kjip livshendelse er jeg ikke på topp, må få ro først ) og gitt beskjed om det. Det var greit for han at vi snakket på chat, men til slutt ble jeg naturligvis veldig nysgjerrig, og veldig interessert. For interessert ( med tanke på at jeg ikke har møtt han i rl. Vil faktisk kalle meg "ustabil på jakt etter trygghet", det kunne vært hvem som helst. har vært åpen og ærlig om alt, men likevel så merker jeg tendens til spill, fyren er smart, har ikke vært ute for det tidligere. Leser meg som en åpen bok, følger meg hver dag ( chat ), ofte bare med en setning.. og jeg svarer. Når han virkelig skal prøve å få meg på date så "smører han ekstra på " og sier SÅ mye riktige ting at jeg blir mo i knærene. Helt tydelig damevandt. Siden jeg ikke er klar, og det har vært mye "om og men" så har jeg spurt han hva han egentlig vil, han svarte at han ikke visste. Jeg merker han bruker egne teknikker på å få meg der han vil, på sin måte. Hvor egentlig interessert han er i meg, det vet jeg ikke. Veldig synd det ble slik, er i ferd med å gi opp. Jeg kan ikke presse meg til å date når jeg ikke er klar. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Hvis du hadde vært genuint interessert og trodde dette var mannen i ditt liv hadde du truffet han selv om du var dødssyk av kreft. Du er ikke interessert (nok). Vær direkte tilbake når han manipulerer. "Jeg vil ikke date deg. Finn noen andre som du slipper prøve manipulere til å like deg." Så avslutter du kontakten. For det er ok av deg å ha han på gress heller. Det er egoistisk. Anonymkode: 17409...bab 3
Gjest Mass Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestemt meg for og ikke date noen ( etter kjip livshendelse er jeg ikke på topp, må få ro først ) og gitt beskjed om det. Det var greit for han at vi snakket på chat, men til slutt ble jeg naturligvis veldig nysgjerrig, og veldig interessert. For interessert ( med tanke på at jeg ikke har møtt han i rl. Vil faktisk kalle meg "ustabil på jakt etter trygghet", det kunne vært hvem som helst. har vært åpen og ærlig om alt, men likevel så merker jeg tendens til spill, fyren er smart, har ikke vært ute for det tidligere. Leser meg som en åpen bok, følger meg hver dag ( chat ), ofte bare med en setning.. og jeg svarer. Når han virkelig skal prøve å få meg på date så "smører han ekstra på " og sier SÅ mye riktige ting at jeg blir mo i knærene. Helt tydelig damevandt. Siden jeg ikke er klar, og det har vært mye "om og men" så har jeg spurt han hva han egentlig vil, han svarte at han ikke visste. Jeg merker han bruker egne teknikker på å få meg der han vil, på sin måte. Hvor egentlig interessert han er i meg, det vet jeg ikke. Veldig synd det ble slik, er i ferd med å gi opp. Jeg kan ikke presse meg til å date når jeg ikke er klar. Anonymkode: 6c7a3...f1e Jeg synes faktisk at du har tatt et klokt valg her for deg selv. Men jeg synes ikke at han respekterer det. Mye mulig han mistolker kontakten med deg, så kanskje du skulle brutt kontakten litt? Ignorert alle hendvendelsene? Litt rart at han er så frempå hver dag og følger med deg. Men synes du det er irriterende?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 3 minutter siden, Mass skrev: Jeg synes faktisk at du har tatt et klokt valg her for deg selv. Men jeg synes ikke at han respekterer det. Mye mulig han mistolker kontakten med deg, så kanskje du skulle brutt kontakten litt? Ignorert alle hendvendelsene? Litt rart at han er så frempå hver dag og følger med deg. Men synes du det er irriterende? Han har respektert det, til en viss grad, men han har samtidig "prøvd alle triks i boken" for å få meg med ut på en date. Han har holdt på med litt "negs" og prøvd å gjøre meg sjalu "med vilje" med å snakke om andre damer. Han har sendt meldinger, bilder etc hver dag i nesten to måneder. Først synes jeg det bare var fint, men etterhvert ble jeg nysgjerrig og begynte "virkelig å like han". Like han så godt, at det var jeg som begynte "å jakte på han". Han svarte alltid, selv om det var sent på natt (?) Men han kunne flørte en dag, neste dag "var det ikke hold i sammenheng fra dagen før". Nå vil han jeg skal lese en bok, den boken skal vi diskutere over en "vindate". Virker som om han er mer interessert i og diskutere denne boken sammen men meg, enn meg. (?) Jeg holdt på og avslutte, og sa: Jeg skjønner ikke hva du vil, han svarte: ikke jeg heller. Likevel holder han på, hver dag. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde vært genuint interessert og trodde dette var mannen i ditt liv hadde du truffet han selv om du var dødssyk av kreft. Du er ikke interessert (nok). Vær direkte tilbake når han manipulerer. "Jeg vil ikke date deg. Finn noen andre som du slipper prøve manipulere til å like deg." Så avslutter du kontakten. For det er ok av deg å ha han på gress heller. Det er egoistisk. Anonymkode: 17409...bab Jeg vil date han når jeg er klar, har vært ærlig om dette hele tiden. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 Høres ut som den vindaten blir starten på noe slitsomt og vondt. Du er tydelig på at du vil date han når du er klar, han vet ikke hva han vil med deg, likevel er han på deg, fordi du har kontrollen, og det takler han ikke. Dropp hele fyren, er mitt innspill til en sånn personlighet. Anonymkode: 285ad...4b2 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som den vindaten blir starten på noe slitsomt og vondt. Du er tydelig på at du vil date han når du er klar, han vet ikke hva han vil med deg, likevel er han på deg, fordi du har kontrollen, og det takler han ikke. Dropp hele fyren, er mitt innspill til en sånn personlighet. Anonymkode: 285ad...4b2 Du kan ha rett, han sier selv: "en utfordring". Han sier vi må møtes for å se om "puslespillbrikkene passer" eller ikke. Det har han rett i, ingen som kan vite det før første date. Han kaller seg selv en "kald fisk" og har 50 prosent empati... han har med vilje trigget følelser som sjalusi, latt være å snakke om intimitet ( for da visste han at jeg forsvant ). Når han en siste gang forsøkte og manipulere meg til en date, ble han sur dagen etter når han ikke klarte det. Det varte ikke lenge. En slik mann har jeg til en viss grad latt styre meg, og han har vært så trygg på at han har klart det. Da ble kontakten noe mindre, men han er likevel veldig "på". Hadde jeg ikke visst det jeg vet i dag, hadde jeg gått rett i fellen. Likevel liker jeg han,nå har jeg sagt at jeg skal lese boken, og det må jeg få tid til. Tiden bruker jeg til å slette han ut av mitt livet mitt for evig og alltid. Disse peronlighetstypene finner meg, de jakter meg, de vil også ha meg, en viss tid.. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 Det er på denne måten man finner ut om mannen respekterer grensene dine. Om mannen stadig prøver å pushe grensene dine så er det et tegn på at du bør avslutte. Menn som respekterer deg på ordentlig både respekterer og ønsker at du setter grenser.. Er du ikke klar så er du ikke klar. Anonymkode: d2445...10d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 Til dels er de respektert, men så er det jo også forsøk på manipulasjon til stede. Jeg har latt meg rive med, så det er delvis min egen feil. Vet ikke hva jeg skal si lenger, det må bare være over. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 Jesus. Mannen vil ha sex med deg. Selvfølgelig prøver han å være hyggelig, gi deg komplimenter osv. Er der så vanskelig å forstå? Er du ikke interessert så sier du det rett ut og ber han slutte å kontakte deg. Hvorfor må damer gjør alt så sinnsykt komplisert? Skjerp deg. Anonymkode: 5f538...e99 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #13 Skrevet 6. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jesus. Mannen vil ha sex med deg. Selvfølgelig prøver han å være hyggelig, gi deg komplimenter osv. Er der så vanskelig å forstå? Er du ikke interessert så sier du det rett ut og ber han slutte å kontakte deg. Hvorfor må damer gjør alt så sinnsykt komplisert? Skjerp deg. Anonymkode: 5f538...e99 Nei, han vil ikke ha sex med meg, har ikke vært snakk om i det hele tatt. Han vil ha meg til å lese en bok som vi skal diskuterer på vin date. Anonymkode: 6c7a3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #14 Skrevet 6. oktober 2017 Hvis du ikke er klar for å date anbefaler jeg at du kutter kontakt med alle som vil date deg og slutter å svare menn som prøver seg på deg. Ta noen år alene med å jobbe med deg selv og ikke bruk menn for oppmerksomhet i mellomtiden. Høres ut som at det er du som spiller her ... Anonymkode: 9ef13...8d2 2
WubWub Skrevet 6. oktober 2017 #15 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Kan du ikke bare avbryte kontakten da? Det er jo bare en tilfeldig fyr du ikke kjenner fra internet. Du trenger ikke ha han i livet ditt. Særs ikke når han skaper så mye ubehag for deg som du sier. Jeg pleier være rask til å kutte ut mennesker som skaper mer ubehag enn glede - if you dont make me happy I dont need you. Kanskje du burde tenke litt slik også? Endret 6. oktober 2017 av WubWub 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #16 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg var i er forhold med en sånn fyr engang. Utrolig spennende. Men vi var ganske like også. Anonymkode: 1a51b...ed9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Spillet? Du mener forførelse? Anonymkode: 39a20...d92
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han vil ikke ha sex med meg, har ikke vært snakk om i det hele tatt. Han vil ha meg til å lese en bok som vi skal diskuterer på vin date. Anonymkode: 6c7a3...f1e Kjære vene....er du tolv? Det lyser jo lang vei av hele historien at han vil treffe deg og ha sex. De fleste menn SIER jo ikke det... Hadde de sagt det rett ut, ville de jo ikke fått det. "Vet ikke hva han vil med deg" er en eufemisme for å ville ha sex, men får nå se om det blir noe mer! Anonymkode: 0c21d...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han vil ikke ha sex med meg, har ikke vært snakk om i det hele tatt. Han vil ha meg til å lese en bok som vi skal diskuterer på vin date. Anonymkode: 6c7a3...f1e Han vil ha sex med deg, jo. Bok og vinkveld?! Med mindre dette er Hans Olav Brenner så vil han ligge med deg. Anonymkode: ebd53...718
Gjest Ingenting2 Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 Høres ut som han ser deg som en utfordring. Slike menn har en tendens til å droppe deg helt når du gir etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå