AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Hei! Tenker utrolig mye for tiden, og alt er egentlig bare et stort kaos i hodet mitt. Har møtt en fyr i noen mnd nå(i helgene) der vi har vært på byen, sett film, hatt sex osv. Jeg har selvfølgelig klart å få følelser for han, noe jeg tviler på er gjensidig. Når vi er sammen kan jeg nesten tror det er gjensidig, men når vi ikke er sammen tar han seg knapt bryet til å svare på mld på facebook(han kan spørre om noe, jeg svarer så blir det stille i flere dager. Mistenker derfor at han egentlig leker litt med følelsene mine, og at han vet han har meg rundt fingeren. Kjenner at jeg ikke orker å ha det sånt, og har et sterkt behov for å avslutte det. Han er på reise nå, og vil mest sannsynlig ikke være hjemme igjen før om noen uker. Tar meg selg i å vente på han. Orker ikke tanken på å ha sex med andre i tilfelle jeg angrer når han er tilbake. Hadde bestemt meg for å vente, og møte han for å fortelle det da. Samtidig gråter jeg hver kveld i frustasjon og usikkerheten, og føler at det beste er å kanskje få det overstått. Tar meg selv i å ha et lite håp om at det er gjensidig, selvom det er veldig lite sannsynlig. Tenker det er bedre å bare bli knust med en gang, enn å håpe i flere uker og innse at jeg ventet forgjeves. Er det noen som har innspill? Og kanskje konkrete forslag til hva jeg kan skrive? Vil skrive noe som gjør at han skjønner at jeg er åpen for å møte han mer, hvis han ikke utelukker at det kan bli noe mer. Vil ikke fremstå sint eller bitter, heller ikke for sårbar. Ser det ble litt mye tekst, men kjenner jeg trenger å tømme hodet litt. Håper noen har tips, erfaring eller lignende, alt settes pris på! Anonymkode: 2185e...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg ville ignortert han totalt, han gir deg bare smuler. I slike situasjoner har jeg ignorert, eneste måten å få respekt. Hvis de liker deg godt nok så kommer de uansett. Anonymkode: 2aa43...f64 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Du mistenker at han flyter på at han har deg rundt lillefingeren.. Ta fra han denne makten, ikke send meldinger, ikke mas, ikke spør. Gjør deg litt kostbar. Hvis han ikke girer opp litt, har du desverre svaret ditt. Hilsen en som har vært der du er nå. Anonymkode: ebb08...050 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Ok, takk for svar! Men når han kommer tilbake igjen, sender han nok en mld og vil møte meg, kan jeg da si det eller bør jeg ignorere det? Vil på en måte "avslutte" på en ok måte da vi mest sannsynlig kommer til å møtes uplanlagt på byen osv Anonymkode: 2185e...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg kjenner meg godt igjen i tankene dine, håpet og behovet for en avslutning hvis det ikke kan bli noe mer. Det jeg lurer på er: Vet han at du har følelser for ham? Jeg tenker det er like greit å være ærlig om at du er betatt og at du ikke kan fortsette med ham hvis det ikke er gjensidig. Så lenge du kan uttrykke det på en positiv, ikke desperat eller bitter måte, tenker jeg at det vil få ham til å tenke gjennom hvor han er nå. Er han ikke interessert i mer, gir han forhåpentligvis klart uttrykk for det. Og er han interessert, vil ikke en slik melding ødelegge noe. Uansett fint at du har kommet til det stadiet der du setter ned foten. Det er vondt og vanskelig, spesielt når det lille håpet er der, men mye, mye bedre enn å gå i uker og måneder og gråte over en som kanskje er på et annet sted enn deg. Det har jeg gjort, og det var skikkelig bortkastet tid og en ordentlig smell for selvfølelsen. Du fortjener - og vil finne - en som virkelig vil ha deg og setter pris på deg, enten det blir denne mannen eller en annen. Stor klem til deg! Hold oss gjerne oppdatert ☺️ Anonymkode: 6498c...b2b 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Tusen takk, skal holde dere oppdatert ja! Han har mistet mobilen sin(det vet jeg da jeg var der da han mistet, og er derfor avhengig av å låne andres mobil/pc for å sende meg mld. Dette er og litt av grunnen til han svarer sent(sjeldent pålogget). Jeg har ikke fortalt direkte at jeg er betatt, men har på en måte regnet med at han forstår det. Samtidig er det kanskje dumt, da menn ikke alltid er så god på å ta hint. Klarer på en måte ikke å tro at han bevisst leker med følelsene mine, for han er så grei ellers.. En ting som fikk/får meg til å tro at han er interessert er at når vi er sammen forteller han om personlige ting fra livet sitt, om familien sin og lignende. Føler på en måte at det er litt rart å fortelle om slikt til noen man ikke vil ha i livet sitt uansett? Kan jo være han vil ha meg i livet i form av en venn som han kan ha sex med da. Det er nok lurt å spille kostbar, men å innrømme følelsene er egentlig like mye for min egen skyld. Da slipper jeg å vente med det bittelille håpet jeg har til han kommer hjem. Tror jeg får tenke litt mer på det! Anonymkode: 2185e...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Ville skrevet én ganske kortfattet og direkte melding nå mens han er borte. Kanskje no ala: "Du, jeg er egentlig interessert i deg: jeg får ikke lenger noe ut av å være bare søndagskjæreste for deg. Jeg vil enten ta det videre til et forhold eller bare avslutte..for jeg har det ikke bra med bare dette lenger. Beklager at jeg tar dette på sms, men det var enklere å si med deg på avstand." Anonymkode: 14e40...38d 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok lurt å spille kostbar, men å innrømme følelsene er egentlig like mye for min egen skyld. Da slipper jeg å vente med det bittelille håpet jeg har til han kommer hjem. Tror jeg får tenke litt mer på det! Anonymkode: 2185e...6a4 Generelt kan det være lurt å holde litt tilbake ja, men det går mer på masing, desperasjon og så videre enn å, etter så lang tid som dere har holdt på, innrømme hvor du er følelsesmessig (på en helt nøktern måte). Når du sier det og samtidig gir uttrykk for at du må ha noe tilbake for at dere skal fortsette, setter du grenser og viser at du ikke godtar hva som helst. Det synes også menn er positivt. Sjekk ut Matthew Hussey på YouTube. Han sier det mye bedre enn jeg klarer 😄 Anonymkode: 6498c...b2b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 Så alt er bra når deres møtes, men fordi han ikke melder deg daglig, så skal du avslutte ting? Damer tenker alt for mye i forhold og har alt for høye forventninger til hvordan ting "egentlig skal være". Vær litt talmodig, og se hvordan ting går. Anonymkode: 7639f...f7b 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 Veldig mye blanda svar nå, så må nok tenke meg godt om! Skal drikke idag og det er typisk meg å få ideen om at jeg skal skrive noe, men skal prøve å ikke ta helt av. Men er veldig godt å få råd av dere, da jeg merker jeg er helt ute av stand til å tenke klart selvAnonymkode: 2185e...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mye blanda svar nå, så må nok tenke meg godt om! Skal drikke idag og det er typisk meg å få ideen om at jeg skal skrive noe, men skal prøve å ikke ta helt av. Men er veldig godt å få råd av dere, da jeg merker jeg er helt ute av stand til å tenke klart selv Anonymkode: 2185e...6a4 IKKE skriv i fylla! Kjenner du at du får lyst til det, bare tenk at du kan skrive akkurat hva du vil i morgen og at det kan vente til da. En fyllemelding kl 01.30 natt til lørdag kan lett virke mer desperat enn noe annet og du risikerer å skrive noe mer/annet enn du vanligvis ville gjort. Jeg vet du klarer det!! Anonymkode: 6498c...b2b 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: IKKE skriv i fylla! Kjenner du at du får lyst til det, bare tenk at du kan skrive akkurat hva du vil i morgen og at det kan vente til da. En fyllemelding kl 01.30 natt til lørdag kan lett virke mer desperat enn noe annet og du risikerer å skrive noe mer/annet enn du vanligvis ville gjort. Jeg vet du klarer det!! Anonymkode: 6498c...b2b Ja vet, skal ikke gjøre det! Han er typen til å ringe og tekste meg i fylla han også, men jeg skal få en venninne til å passe på at jeg ikke gjør det, haha.. Anonymkode: 2185e...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #13 Skrevet 6. oktober 2017 Spørre han rett ut neste gang face to face "Du, hva tenker du egentlig? Er dette en pulegreie eller er du på jakt etter forhold?" og hvis han svarer A) "njæææ vet ikke jeg/er jo koselig å henge da/ tar det som det kommer/jeg liker deg jo meeeen er egentlig ikke klar for noe forhold" så sier du "Okei" og slutter å kontakte han og neste gang han spør om dere skal møtes på melding så skriv tilbake "Hei, nei vi er nok ikke ute etter det samme så ser ikke poenget i å ha kontakt mer" hvis han svarer B) "jeg føler meg veldig klar for et forhold nå og har savnet å ha en dame i livet, jeg liker deg godt og syntes det er hyggelig om vi to kan bli noe seriøst" så er han verdt å holde på. Om han ikke er så tydelig og konkret, men snor seg unna og pakker inn svaret sitt, så vet du hva han egentlig prøver å si og det er A! At han ikke liker deg på den måten, godt nok , eller vil ha noe forhold med deg - ja også selvom han sier "er ikke klar for noe" og du tenker at kanskje han blir klar senere, for det gjør han ikke, det er bare en billig unnskyldning for å få fordelen av sex og selskap uten å forplikte seg. Viktig at du spør face to face for da rekker han ikke tenke seg om hva han skal plotte ut for å få deg til å bli i garnet hans til hans fordel. Anonymkode: 13ad0...a6e 1
Nmtt Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 9.13, AnonymBruker skrev: Tusen takk, skal holde dere oppdatert ja! Han har mistet mobilen sin(det vet jeg da jeg var der da han mistet, og er derfor avhengig av å låne andres mobil/pc for å sende meg mld. Dette er og litt av grunnen til han svarer sent(sjeldent pålogget). Jeg har ikke fortalt direkte at jeg er betatt, men har på en måte regnet med at han forstår det. Samtidig er det kanskje dumt, da menn ikke alltid er så god på å ta hint. Klarer på en måte ikke å tro at han bevisst leker med følelsene mine, for han er så grei ellers.. En ting som fikk/får meg til å tro at han er interessert er at når vi er sammen forteller han om personlige ting fra livet sitt, om familien sin og lignende. Føler på en måte at det er litt rart å fortelle om slikt til noen man ikke vil ha i livet sitt uansett? Kan jo være han vil ha meg i livet i form av en venn som han kan ha sex med da. Det er nok lurt å spille kostbar, men å innrømme følelsene er egentlig like mye for min egen skyld. Da slipper jeg å vente med det bittelille håpet jeg har til han kommer hjem. Tror jeg får tenke litt mer på det! Anonymkode: 2185e...6a4 Det kan jeg skrive under på at ikke stemmer alltid. Det at menn som forteller om personlige ting om familie osv. Hadde en FF som vi nylig avsluttet med fordi han ville gå seriøs med en annen...istedenfor meg. Han var veldig hyggelig når vi var sammen og vi var vel omtrent kjærester da vi var sammen. Men sånn var han uansett sa han. Spurte meg om ikke han og faren min ville ha kommet godt overens osv. Hvem spør om sånt hvis de ikke har tanker om det videre tenkte jeg. Menn er simple, og man må nesten bare ta dem på ordet. Er som regel kvinnene som ikke mener det de sier, når det kommer til følelser. Tar meg selv som eksempel. 🤦🏻♀️ Ække lett å måtte beskytte seg selv, samt ville ha noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 3 timer siden, Nmtt skrev: Menn er simple Det er veldig stygt sagt!! Du vet at simpel på norsk er noe helt annet enn engelsk simple? Ordet jeg tror du leter etter er ENKLE. Det har du kanskje hørt før eller? Det er jo en fornærmelse å kalle folk simple... Anonymkode: 17639...0f0
Nmtt Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig stygt sagt!! Du vet at simpel på norsk er noe helt annet enn engelsk simple? Ordet jeg tror du leter etter er ENKLE. Det har du kanskje hørt før eller? Det er jo en fornærmelse å kalle folk simple... Anonymkode: 17639...0f0 Men du forsto hva jeg mente du.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #17 Skrevet 8. oktober 2017 Takk for flere svar:) Går generelt litt bedre nå. Følte meg helt knust her om dagen, men nå kjenner jeg det går greit faktisk. Dumme meg ble litt for full og sendte en melding med bare navnet hans og ikke noe mer Gråt litt når jeg oppdaga jeg hadde gjort det, men jeg kunne skrevet verre ting. Anonymkode: 2185e...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #18 Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for flere svar:) Går generelt litt bedre nå. Følte meg helt knust her om dagen, men nå kjenner jeg det går greit faktisk. Dumme meg ble litt for full og sendte en melding med bare navnet hans og ikke noe mer Gråt litt når jeg oppdaga jeg hadde gjort det, men jeg kunne skrevet verre ting. Anonymkode: 2185e...6a4 Anonymkode: 92ad2...c5d 2
pessimistisk Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Beklager, misforstod innlegget litt! Endret 23. oktober 2017 av pessimistisk
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg styrer fortsatt på med dette opplegget. Han er så søt og kosete når vi er med hverandre, men kan vente flere dager før han gidder å svare på meldinger på facebook fks. Begynner nesten å lure på om han bevisst leker med følelsene mine, selvom jeg ikke tror han er den typen. Får meg ikke ut av dette, men blir jo bare nedturer etter hver helg Anonymkode: 2185e...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå