AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har et skille i hodebunnen, fra toppen av hodet og litt skrått nedover bak som er i et fast mønster og håret der vil ikke ligge på noe annet vis. Jeg aner ikke hva det kommer av, har hatt det i ca et år nå. Jeg slutta nettopp å røyte noe forferdelig mye som jeg har gjort i et år igjen ca, kan det ha en sammenheng? Hva kan være grunnen? Har sjekket om jeg mangler vitaminer osv. Må det vokse ut av seg selv eller kan jeg gjøre noe? Er svært irriterende da det kan ligge slik at det synes, ser ut som jeg har fett hår når det er nyvaska... Anonymkode: 02966...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Del Skrevet 6. oktober 2017 Det heger verv der hvor håret legger seg en vei. Helt normalt. Ikke noe du får gjort noe med. Du kan føner håret motsatt vei mens det er vått, men du vil alltid ha denne verven. Anonymkode: 0b718...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Del Skrevet 6. oktober 2017 Er det en verv? Det får du i så i dall ikke gjort noe med. Ellers så tror jeg ikke forsto helt hva du mente. Anonymkode: cc2d4...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå