AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Har møtt en fin fyr. I snart 2 mnd. Var rask med å si at jeg gikk fra samboeren min for 1 år siden når vi møttes. Men han er veldig lukket/privat og jeg vet egentlig ikke mye om fortiden hans. Så når spør man om sånt? Jeg har barn så aller helst er det fordelaktig om han har litt peiling på forhold.. men ikke krise om han aldri har hatt kjæreste heller😊 Han er stille, rolig og litt sjenert av seg- så hadde ikke blitt overasket om han har litt manglende erfaring der. Han er snart 30 år:) Anonymkode: 907b0...ead
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg er 39 år og singel, og synes vel det er normalt å spørre om både hvor lenge personen har vært singel, og hvor lenge hans lengste forhold varte. Nå dater jeg jo menn på samme alder. Og har de aldri vært i ett forhold, så blir jeg jo skeptisk. Foretrekker heller da en som er skilt, men har vært i ett langvarig forhold. Anonymkode: ed692...04c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Er vel på tide å begynne å dele sånt om dere ikke allerede har gjort det. Må jo vite hvilken bakgrunn den andre har. "Peiling på forhold", ja, hehe.... De fleste som har vært i forhold finne seg jo ny fordi de fucket opp det gamle forholdet Spørsmålet er vel heller om man lærte noe av de feilene en begikk. Anonymkode: 01c39...778 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Ja, jeg spør og graver om det meste kvalitetssikring er viktig for meg. Anonymkode: 5cc3b...22e
Inwe Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Vi snakket om det allerede på første date, men så snakket vi om alt man kanskje ikke bør snakke om på første date. Jeg er 29 og han 35, vært samboere et år nå. Endret 6. oktober 2017 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel på tide å begynne å dele sånt om dere ikke allerede har gjort det. Må jo vite hvilken bakgrunn den andre har. "Peiling på forhold", ja, hehe.... De fleste som har vært i forhold finne seg jo ny fordi de fucket opp det gamle forholdet Spørsmålet er vel heller om man lærte noe av de feilene en begikk. Anonymkode: 01c39...778 Han vet jo om mine.. har vært i to forhold selv på 4 og 5 år selv + noen korte, er 28 år. Men vet ikke hvordan man tar det opp? Om han aldri har hatt kjæreste kan det hende han synes det er flaut på en måte? Anonymkode: 907b0...ead
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Nei det er aldri tema. Hadde vært rødt flagg for meg om en date begynte å snakke om sin ex samboer. Anonymkode: c4533...002
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 Vi har aldri snakket om det sånn spesifikt. Men da det var tid for å introdusere for foreldre, sa han at han aldri hadde introdusert noen for sine før, så han ante ikke hvordan han skulle gjøre det. Så da vet jeg i det minste at han ikke har vært i langvarige forhold før. Anonymkode: 5d74b...71b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 10 timer siden, Inwe skrev: Vi snakket om det allerede på første date, men så snakket vi om alt man kanskje ikke bør snakke om på første date. Jeg er 29 og han 35, vært samboere et år nå. Hihi, samme her. Vi gikk veldig detaljer til verks. Anonymkode: 24ba5...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå