Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke etter el har jeg nå på tredje dagen kje Nt på en ulmende mage. Føler meg tidvis kvalm men har allikevel matlyst. Det småbrenner litt i magen samtidig som det av og til stikker til. I skrivende stund bobler det litt og føler på en rar følelse i magen. Kan kanskje sammenlignes litt med omgangssjuke men er på tredje dagen med denne følelsen. Ikke vært gravid før så vet ikke om dette er noe man kan kjenne på ved en en graviditet? 

Anonymkode: d990b...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er en uke fra EL så er det nok ikke graviditet som gir så sterke symptomer 

Anonymkode: ba50b...3f9

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er en uke fra EL så er det nok ikke graviditet som gir så sterke symptomer 

Si ikke det. For min del blir jeg dårlig i magen med en gang når jeg blir gravid. Får løs mage, og blir uggen/kvalm om morgenen og etter middag. Og det fra 7-8 dpo. Og jeg tuller virkelig ikke. Har 6 påbegynte svangerskap og endel sykluser innimellom uten at vi ble gravide, og det slo ALDRI feil. Visste jeg var gravid fra rundt en ukes tid etter EL, testene bare bekreftet det hele. Så man kan være veldig sensitiv for hcg og merke det kjapt.

Skrevet
På 5.10.2017 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sterke symptomer fra 2-3 dager etter el ;)

Anonymkode: 182e2...3d4

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sterke symptomer fra 2-3 dager etter el ;)

Anonymkode: 182e2...3d4

Befruktede egg fester seg tidligst 6 dpo ;)

Anonymkode: 293d6...281

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...