Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaringer med bioingeniørstudiet rundt om i landet? Jeg tenker enten å søke i Trondheim eller Kristiansand. Er lærerne flinke der? Får man god kompetanse, eller burde jeg vurdere et annet sted? 

Anonymkode: 38b13...22e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere erfaringer med bioingeniørstudiet rundt om i landet? Jeg tenker enten å søke i Trondheim eller Kristiansand. Er lærerne flinke der? Får man god kompetanse, eller burde jeg vurdere et annet sted? 

De som har tatt denne utdannelsen ett sted vet vel ikke hvordan undervisningen er et annet sted? Hvordan kan de ha sammenligningsbakgrunn uten erfaring? Det du spør om, er også meget subjektivt. 

Anonymkode: c86ac...547

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som har tatt denne utdannelsen ett sted vet vel ikke hvordan undervisningen er et annet sted? Hvordan kan de ha sammenligningsbakgrunn uten erfaring? Det du spør om, er også meget subjektivt. 

Anonymkode: c86ac...547

Nei, men hvis de som har studert et sted, kan si sin mening om stedet så blir det fort flere steder som kan sammenlignes til slutt..

• Liker 1
Skrevet
På 5.10.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Jeg går bioingeniørstudiet på HiØ (i Fredrikstad) og jeg syntes både studiet og de fleste lærerne er veldig bra der :)

De studiestedene du spør om har jeg ikke noe forhold til, så det blir vanskelig å svare på. Jeg vet dog at det er en tidligere student (mener hun har gått i Kristiansand) som nå prøver å endre bioingeniørutdanningene i Norge, så de skal bli mer like på alle studiestedene. 

Anonymkode: 15076...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...