Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve på nr 2, og jeg slutta på cerazette i slutten av juli. Fikk mensen sist torsdag, blødde en del i 4 dager, mindre på den 5. og bare litt frem til nå, dag 8. Er dette vanlig? Har ikke gitt seg enda. Mener å huske at mine naturlige menstruasjoner også var på rundt 7 dager, og relativt kraftige, må bruke grønn ob de første dagene. Er jo forsåvidt glad for å få mensen mtp prøving, men det var jo så "dritt"😅

Anonymkode: 1a444...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanlig :) Hadde det selv når jeg sluttet på cerazette.

Skrevet
6 timer siden, Maju Mjau skrev:

Ja, det er helt vanlig :) Hadde det selv når jeg sluttet på cerazette.

Tusen takk for svar☺ hvordan ble det videre, hvis du husker? 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar☺ hvordan ble det videre, hvis du husker? 

Når jeg gikk på 'djevelpillen' hadde jeg mellomblødninger konstant, når jeg først slutta satt jeg inn en kobberspiral, i håp om å få litt orden på syklusen og fordi kroppen min døde av hormonene i p-piller og minipiller. Det gikk en stund før jeg fikk min første ordentlige mens, noe som er vanlig når man slutter på cera. Den mensen varte lenge også gikk det til at jeg fikk utrolig regelmessig mens igjen. Hang in there :) Nå vil jo ikke jeg bli gravid da, hehe- så jeg har ikke noe tips der. Men har hørt det kan være vanskelig å få barn med en gang etter cera, noen mener dette er en myte. Just fuck it, bokstaveligtalt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...