Gå til innhold

Vil du bli gravid? Bli venn med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle rundt meg er eller blir gravide. En etter en. Felles for dem alle er hvor overrasket de er over at det har gått så fort. "Vi var jo forberedt på at det kunne ta et år" eller "det bare skjedde". Jeg prøver å fiske etter om det er noen som har slitt litt, om noen har opplevd en spontanabort, men det er det visst ingen som har. 

Sååå folkens... Det er bare å henge i nærheten av meg enten det er via sosiale medier, jobb, privat. DA klaffer det. Enten du vil eller ei, om dere har vært sammen seks måneder eller 10 år. 

Beklager det usaklige innlegget. Jeg er bare så lei av at alt er så lett for alle. Hvor er de prosentene som opplever problemer? Jeg føler meg så ufattelig alene. 

Anonymkode: d8c03...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det for de som har sterilisert seg også? Isåfall vil jeg gjerne bli venn :)

Anonymkode: 89122...3d6

Skrevet (endret)

Så det har funket og klaffet for KG-brukere du tidligere har hatt kontakt med online? :fnise:

Endret av n0mdeplume
Skrevet

Jeg er helt sikker at det hjelper for alle! :fnise:

Det har faktisk funket for den ene KG-brukeren jeg har snakket med :P 

På det realistiske, objektive planet skjønner jeg jo at det ikke er sånn egentlig. Men så kommer den ene uken hvor du blir minnet på at du bare ikke får det til. Da raser alle objektive tanker og jeg føler meg som en lykkeamulett for alle i mils omkrets. Men det er greit. Jeg kan vel ofre meg for at alle i verden skal være supergravide og superlykkelige. :kvalm:

Skrevet

Kan jeg være vennen din? :P

Anonymkode: 3b02c...290

Skrevet

Vil bare innom å gi deg en klem jeg, TS :klem: Må være tungt å se at det fungerer for alle andre... Håper det fungerer for deg snart! 

Anonymkode: b0c56...2dc

• Liker 1
Skrevet

Gir deg en stor klem  :klem:

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sikker at det hjelper for alle! :fnise:

Det har faktisk funket for den ene KG-brukeren jeg har snakket med :P 

På det realistiske, objektive planet skjønner jeg jo at det ikke er sånn egentlig. Men så kommer den ene uken hvor du blir minnet på at du bare ikke får det til. Da raser alle objektive tanker og jeg føler meg som en lykkeamulett for alle i mils omkrets. Men det er greit. Jeg kan vel ofre meg for at alle i verden skal være supergravide og superlykkelige. :kvalm:

Du kan jo være den første som tar bladet fra munnen; jeg er sliten av at det enda ikke har klaffet  for oss. Kanskje du plutselig får høre en annen sannhet. 

Anonymkode: 3f611...576

Skrevet

Huff, kjenner følelsen så innmari godt! Sender en virtuell klem :-)

Prøver på 3. året, har så vidt jeg vet kun hatt en kjemisk graviditet i løpet av denne tiden. Så er ikke alle som får det til med en gang.

Men blir gjerne vennen din, det er kanskje verdt forsøket?

Anonymkode: 2cddc...55c

Skrevet

Her inne virker jo det som en norm at man bruker år på og bli gravid, må ha mye hjelp og opplever 7-10 SA før det klaffer. Så her bør du ikke føle deg alene

Anonymkode: 6cf3c...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...