AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Har vært på fire dater med en fyr jeg møtte på tinder. Alle har vært offentlige og det har gått en uke mellom hver date. Vi har alltid gitt hverandre en klem når vi har tatt farvel, men ikke noe mer fysisk kontakt utover det. Jeg har skikkelig lyst til å kysse han, men jeg tør ikke. Faller det kanskje mer naturlig om vi møtes hjemme hos en av oss? Etter fire dater er vel det innafor? 😅 Han virker absolutt interessert, men tror han er redd for å få for fort frem og skremme meg bort... Anonymkode: b62ce...bda 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Kanskje si hadet en plass med lite folk og sjekke etter tegn til at han vil kysse deg? Hvis han har blitt med på 4 dater tror jeg han og du er moden for et kyss. Anonymkode: bf747...a3b 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Dra på Egon eller peppes eller lignende og sett dere i en boks sånn at dere sitter ved siden av hverandre. Så etter maten og en god prat spiser dere dessert for å få vekk løk-smaken og skåler og da kan du kysse han Eller når dere står å sier hadet så klem han litt ekstra lenge og se han inn i øynene mens du fortsatt holder rundt han, vent to tre sekunder, og kyss han Det blir helt naturlig. Hjemme hos noen av dere blir det enda kleinere for da må dere være sammen flere timer etter kysset og begynner å tenke "hva tenker han nå" osv , det beste er å kysse noen hadet de første gangene man kysser Anonymkode: 16b6b...f9d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dra på Egon eller peppes eller lignende og sett dere i en boks sånn at dere sitter ved siden av hverandre. Så etter maten og en god prat spiser dere dessert for å få vekk løk-smaken og skåler og da kan du kysse han Eller når dere står å sier hadet så klem han litt ekstra lenge og se han inn i øynene mens du fortsatt holder rundt han, vent to tre sekunder, og kyss han Det blir helt naturlig. Hjemme hos noen av dere blir det enda kleinere for da må dere være sammen flere timer etter kysset og begynner å tenke "hva tenker han nå" osv , det beste er å kysse noen hadet de første gangene man kysser Anonymkode: 16b6b...f9d Egon eller Peppes? Like romantisk som hamburgersjappa på hjørnet Anonymkode: c1e4f...898 5
_Mayhem_ Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egon eller Peppes? Like romantisk som hamburgersjappa på hjørnet Anonymkode: c1e4f...898 Man trenger ikke fjonge lin duker og vonde designstoler for å ha det greit sammen 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Støtter forslaget om et ha det-kyss. Var selv nylig i samme situasjon der han jeg datet ikke tok initiativ, og jeg er ikke vant til å måtte ta det steget. Jeg bare bestemte meg for å gi et ha det-kyss (etter en hjemmedate da, hadde nok ikke gjort det offentlig). Gjorde det som beskrevet over - etter klemmen trakk jeg meg ikke helt unna, så så jeg på han et sekund eller to før jeg gjorde det. Ikke det beste kysset, men ga en del mestringsfølelse å tørre det Du klarer det! Anonymkode: ca348...d55 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Støtter forslaget om et ha det-kyss. Var selv nylig i samme situasjon der han jeg datet ikke tok initiativ, og jeg er ikke vant til å måtte ta det steget. Jeg bare bestemte meg for å gi et ha det-kyss (etter en hjemmedate da, hadde nok ikke gjort det offentlig). Gjorde det som beskrevet over - etter klemmen trakk jeg meg ikke helt unna, så så jeg på han et sekund eller to før jeg gjorde det. Ikke det beste kysset, men ga en del mestringsfølelse å tørre det Du klarer det! Anonymkode: ca348...d55 Takk for at du delte din egen erfaring! Og takk for tiltroen. Jeg får bare hoppe i det 😅 Anonymkode: b62ce...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå