Susa Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg er treningsinstruktør for ei bassenggruppe, og nå vil jeg ha litt ny musikk. Er et par år siden jeg lasta ned noe sist, da konverterte jeg og lasta ned mp3-filer fra youtube. Må ha kopiert ut sangene på cd. Hvor gjør jeg det nå? fikk ikke no til å virke da jeg prøvde idag. HR ikke bruk for noe abbonement noe sted da jeg trenger ny musikk annenhvert år eller noe...må nesten ha det på cd og.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Lovlig: Spotify. Eller stream fra tuben. Anonymkode: 91e81...3da 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Du kan bruke youtube-dl for å laste ned musikk og film fra youtube. http://rg3.github.io/youtube-dl/download.html Anonymkode: f3474...6c8
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Denne lenken er egentlig for løping - men kanskje du finner noe som kan brukes: http://www.podrunner.com/index.html
Susa Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lovlig: Spotify. Eller stream fra tuben. Anonymkode: 91e81...3da Men spotify må jeg vel bli medlem? og får jeg sanger over på cd da? er avhengig av å få det på cd.
Susa Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan bruke youtube-dl for å laste ned musikk og film fra youtube. http://rg3.github.io/youtube-dl/download.html Anonymkode: f3474...6c8 takk! skal testes!
Horten Market Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 På denne websiden kan du bare lime inn linken fra youtube og få konvertert til mp3 online.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 1 hour ago, Susa said: Jeg er treningsinstruktør for ei bassenggruppe, og nå vil jeg ha litt ny musikk. Er et par år siden jeg lasta ned noe sist, da konverterte jeg og lasta ned mp3-filer fra youtube. Må ha kopiert ut sangene på cd. Hvor gjør jeg det nå? fikk ikke no til å virke da jeg prøvde idag. HR ikke bruk for noe abbonement noe sted da jeg trenger ny musikk annenhvert år eller noe...må nesten ha det på cd og. Du skal tjene penger på artistene sin musikk, men artistene skal ikke få noe? Anonymkode: b8bd3...3f3 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Du kan jo lage deg en spilleliste gjennom lovlig streaming og koble til telefonen din til høyttaler. Anonymkode: 7e3ab...be1
tdm900 Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 På 5.10.2017 den 20.04, Susa skrev: Jeg er treningsinstruktør for ei bassenggruppe, og nå vil jeg ha litt ny musikk. Er et par år siden jeg lasta ned noe sist, da konverterte jeg og lasta ned mp3-filer fra youtube. Må ha kopiert ut sangene på cd. Hvor gjør jeg det nå? fikk ikke no til å virke da jeg prøvde idag. HR ikke bruk for noe abbonement noe sted da jeg trenger ny musikk annenhvert år eller noe...må nesten ha det på cd og. Du kan kjøpe og laste ned fra iTunes, og brenne musikken på cd. Den musikken er din for evig
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 Treningssenter som tillater ulovlig nedlastet musikk? De store kjedene har ofte besøk for å sjekke slikt, tono/gramo bøtene er heftige. Skulle likt å visst hvem som bruker ulovlig nedlastet musikk, og meldt det videre. Anonymkode: 1259d...a31
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 21 timer siden, tdm900 skrev: Du kan kjøpe og laste ned fra iTunes, og brenne musikken på cd. Den musikken er din for evig Ikke til kommersielt bruk. Anonymkode: 1259d...a31
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke til kommersielt bruk. Anonymkode: 1259d...a31 Hvem bryr seg? 🤣 Anonymkode: 51581...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå