Gå til innhold

Melde ex-date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fremdeles interessert i en jeg datet over en periode og ønsker å se på muligheten for å ta opp kontakten igjen.. Tenker derfor på å sende en liten melding. Hvor lenge etter at kontakten ble brutt burde man vente? 

Jeg har selv fått meldinger av ex-kjærester eller noen jeg har datet, alt fra kort til lang tid etter det ble slutt. Og så lenge de ikke har maset eller presset seg på har jeg ikke tenkt på det som noe negativt, men har en følelse av at de fleste ser på det som noe negativt. Skal jeg bare hoppe i det eller bare la det gå? 

Anonymkode: a4f73...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har en forklaring og det ikke virker som du tar kontakt fordi du ikke fant noen bedre så kjør på :)

Anonymkode: 2c867...c98

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har en forklaring og det ikke virker som du tar kontakt fordi du ikke fant noen bedre så kjør på :)

Anonymkode: 2c867...c98

En forklaring på hvorfor jeg tar kontakt? Men hvor lenge bør man vente etter kontakten ble avsluttet?

Anonymkode: a4f73...5d0

Skrevet

Spørs jo helt hvorfor kontakten ble brutt det. 

Ta kontakt når du vil. Men ganske teit å komme to uker etter at du selv sa du ikke gadd han mere . Og om det var han som sa han ikke gadd deg mere så ville jeg ikke tatt kontakt i det hele tatt. 

Anonymkode: dcdaf...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...