Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blei ferdig med 3 års studie innen økonomi og ledelse og har søkt mer enn 200 jobber og ikke fått et eneste intervjue, og det går ganske tung økonomisk sett. hva gjør jeg for å få meg jobb innen for økonomien

NB: har søkt alle type jobber alt fra >> regnskapsfører,regnskapsmedarbeider,bedriftsøkonomi,koordinator,sekretær,resepsjonist, alt annet

Anonymkode: b1010...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du få noen som er flinke med dette til å hjelpe deg med å se på søknadene og cv’ene du sender ut. 

Anonymkode: af90d...0be

Skrevet

Søk over hele landet og sørg for at CV-en er godt skrevet og gramatisk korrekt. Og søk også eventuelt på andre irrelevante jobber og om så hva jobbe på Prix i mellomtiden for å unngå hull i CV-en.

Skrevet

Det er det jeg prøver å gjøre, men pga helsen min så kan ikke ta alle type jobber som f.eksempel butikkarbeider(tunge fysiske jobber med bæring og gåing). jeg har en del hull i CVen kanskje derfor..

Men ja helt enig med deg at CVen min kanskje må noen se på ..

Anonymkode: b1010...820

Skrevet

Jeg har samme utdannelse og det å gå rett ut i en relevant jobb tror jeg man kan glemme.. Pr. nå jobber jeg med noe totalt urelevant mens jeg søker andre jobber. Jeg har ikke søkt på så veldig mange jobber, men jeg har blitt kalt inn til mange intervjuer. Jeg har ikke relevant erfaring, men annen arbeidserfaring. Dessverre er det slik at for å få jobb innen regnskap/økonomi så må du ha erfaring. 

Du må bare søke på alt som finnes av ledige jobber og håpe du får peilet deg inn på noe som som gir deg relevant erfaring. Hadde det ikke vært for at jeg har skolebarn så ville jeg søkt jobber land og strand. Får du en fot innenfor og får bygget deg litt erfaring så får du lett jobb. Det er bare starten som kan være vanskelig.

Anonymkode: 841b7...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...