Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å avvise en fyr jeg ikke har kjent lenge. Han ville leie hotell en natt med meg. Jeg sa ifra at jeg ikke var lett på tråden. Så sa jeg man får jobbe med noe man vil ha. Så sier han greit det. 

Så har vi sex da, en annen plass (en dum plass).. Han spurte om jeg ville suge han, men kunne bare si nei om jeg ikke ville noe..
Vi gjorde noe..

Etter det så vil han leie hotell, det virket ikke som han ville leie hotell i første omgang før han visste det ble sex på hotellet? 
For han måtte vel vite om han fikk pult meg først sikkert før han skulle velge hotell?

Hvorfor er hotell så viktig for menn? Kan jo få mye ut av å ha sex på dumme plasser?

Anonymkode: 0de4e...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var tindermatch. Han slettet tinder når vi matchet. 

Skrevet

Ingen av oss bor alene.

Skrevet

Hotell er jo overhodet ikke rart når ingen av dere bor alene :klo: Man foretrekker vel en myk og behagelig seng over en "dum plass"?

Anonymkode: b116a...4da

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hotell er jo overhodet ikke rart når ingen av dere bor alene :klo: Man foretrekker vel en myk og behagelig seng over en "dum plass"?

Joda sant.
Men ville noen gjort det om de var interessert i noen som kjæreste da? 

Skrevet

De som sier de ikke er lett på tråden er gjerne de letteste. Du blir brukt til sex, er det ok, så kos deg 

Anonymkode: 4f251...af4

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda sant.
Men ville noen gjort det om de var interessert i noen som kjæreste da? 

Nei. Men de ville gjort det om eneste motivet er å få pult deg og så kanskje slenge dritt om deg til kompisene om hvor jævla billig du er, etterpå. Dropp det ts.  

Anonymkode: 68895...984

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men de ville gjort det om eneste motivet er å få pult deg og så kanskje slenge dritt om deg til kompisene om hvor jævla billig du er, etterpå. Dropp det ts.  

Har jo allerede ligget med han da. Han er voksen mann. Jeg tror ikke han vil slenge dritt med tanke på jobben han har.

Skrevet

Her var det mye kryptisk og rart.

• Liker 2
Skrevet

Sjansen er like stor for at han utnytter meg om vi leier hotell?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo allerede ligget med han da. Han er voksen mann. Jeg tror ikke han vil slenge dritt med tanke på jobben han har.

Hvor voksen kan dere være om ingen av dere bor alene og dere "puler på en dum plass" som man kan anta er i offentlig rom (som er straffbart hvis dere blir tatt).

• Liker 2
Skrevet

Hvor voksen kan dere være om ingen av dere bor alene og dere "puler på en dum plass" som man kan anta er i offentlig rom (som er straffbart hvis dere blir tatt).

Det var ikke offentlig i det hele tatt, ingen kunne sett oss, men var vel utendørs, men ikke ute uten å ligge i noe.

Skrevet

Hæ? Du prøvde å avvise han men endte opp med å ha sex med han en annen plass? Da avviste du han jo ikke akuratt. 

Anonymkode: e0d83...a87

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig kan man være seriøs selv om man booker hotell og tilfeldigvis har sex der! 

• Liker 1
Skrevet

Skjønte absolutt ingenting av dette innlegget. :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

J

Anonymkode: 7d3fc...347

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og du motsier deg selv så utrolig. Påstår du ikke er lett på tråden og kostbar "jobbe for noe man vil ha" ?????? Han har allerede fått pult deg. Og derfor gjort jobben med å få det han vil ha. Alt han trenger nå er ditt ønske om mere pikk. Hva du tenker om videre forhold er urelevant for dere er allerede fuckfriends, så han har allerde alt han trenger fra deg. Han trenger kun og overtale deg litt for å gjøre det pp andre steder og imponere litt ekstra sånn at du blir enklere å ha sex med. 

Anonymkode: 68bff...d93

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og du motsier deg selv så utrolig. Påstår du ikke er lett på tråden og kostbar "jobbe for noe man vil ha" ?????? Han har allerede fått pult deg. Og derfor gjort jobben med å få det han vil ha. Alt han trenger nå er ditt ønske om mere pikk. Hva du tenker om videre forhold er urelevant for dere er allerede fuckfriends, så han har allerde alt han trenger fra deg. Han trenger kun og overtale deg litt for å gjøre det pp andre steder og imponere litt ekstra sånn at du blir enklere å ha sex med. 

Anonymkode: 68bff...d93

Fordi vi er allerede fuck friend? Nå må du roe deg ned litt her, det skjedde bare en gang 😂 Kan hende han er intressert i et forhold, men det vet altså ikke jeg, vil bare kutte kontakten fordi jeg har fått intrykket av at han vil ha sex fordi han sendte et dickpic, spurte om jeg likte det , sa det kommer an på, han sendte det ikke igjen etter det, men han skriver litt dirty iblant, som har fått meg til å tro han mest sannsynlig er etter sex. Han kan jo ha normale samtaler også. Svarer på snaps som ikke er å svare på også, faktisk. Sender jeg bilde av en katt uten å skrive noe så skriver han at f eks søt eller noe. 

Skrevet

Altså hilsen TS. 

Skrevet

Som skrev over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...