AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Hei. Jeg lurer veldig på en ting. Kvinner som har sex med dere, og ikke kontakter dere etterpå. Hva tenker dere etterpå? Tenker dere noe særlig på det, tenker dere på kvinnen dere hadde sex med, om hun ikke er intressert? Anonymkode: ab4b2...01b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tenker at det var det. Ville hun noe mer ville hun tatt kontakt. Tar jeg kontakt så maser jeg, tenker jeg. Anonymkode: 2b614...287
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det var det. Ville hun noe mer ville hun tatt kontakt. Tar jeg kontakt så maser jeg, tenker jeg. Anonymkode: 2b614...287 Kunne du interessert deg i kvinnen som noe kjæreste da? Anonymkode: ab4b2...01b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kunne du interessert deg i kvinnen som noe kjæreste da? Anonymkode: ab4b2...01b Det avhenger. Hadde vi god kjemi ville jeg ha syntes det var synd å ikke høre mer av henne. Ble det til at hun bare var misfornøyd med meg og var skuffet så eh... Anonymkode: 2b614...287
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Nei. Tenker ikke noe mer om det. Knull er knull tenker jeg. Anonymkode: 35dfa...2c6
Gjest Walkingdead Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi.
Cuntzilla Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 9 minutter siden, Walkingdead skrev: Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi. Hater når jeg blir en emosjonell oliven 12
Gjest BingMingTingSing Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 20 minutter siden, Walkingdead skrev: Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi. Nei!
WubWub Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 22 minutter siden, Walkingdead skrev: Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 27 minutter siden, Walkingdead skrev: Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi. Oliven? Altså: hva pokker har oliven med kvinner som liker å ha sex for sexens del å gjøre? ps: når en leser populærvitenskap, så lønner det seg å huske på at em ikke får vite sannheten. En får presentert den villeste spekulasjonen på markedet. Og så glemmer de å fortelle at det er ren spekulasjon. Så når den refereres til så fremstår en fort litt .... lettlurt. Anonymkode: 42de5...fb4 6
Gjest Walkingdead Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Oliven? Altså: hva pokker har oliven med kvinner som liker å ha sex for sexens del å gjøre? ps: når en leser populærvitenskap, så lønner det seg å huske på at em ikke får vite sannheten. En får presentert den villeste spekulasjonen på markedet. Og så glemmer de å fortelle at det er ren spekulasjon. Så når den refereres til så fremstår en fort litt .... lettlurt. Anonymkode: 42de5...fb4 Haha, sorry misforståelsen. Jeg bare parodierte en annen bruker her inne. Jeg er selvfølgelig helt enig med deg
Perle Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 14 timer siden, Walkingdead skrev: Det er ikke sånn det funker. Kvinner lar seg rive med av følelsene som emosjonelle oliven og menn er rasjonelle. Når kvinner har sex utløses noe som heter oxytocin og de knytter følelser til mannen de har sex med. Det er ren biologi. Ja, slik er det jo ALLTID..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå