Gå til innhold

Tordivelen flyr i skumringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om den melodien som David har drømt om er en ekte sang, som man kan finne på feks spotify? Synes den er så vakker, særlig på fiolin. 

Anonymkode: 66836...c5e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 99% sikker på at musikken er originalskrevet til hørespillet. 

Anonymkode: 8e2e0...8ee

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 99% sikker på at musikken er originalskrevet til hørespillet. 

Anonymkode: 8e2e0...8ee

Var vel egentlig ganske sikker på det jeg og, men håpet at det var en hel komposisjon. 

Skrevet

Er det denne? Fiolinversjonen begynner ca halvveis uti videoen. Det staar i alle fall under at 

"Trumpeter Arne Børje Christer Olsson made the soundtrack to the hear franchise." saa kanskje du kan finne det slik?

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var noe piano-musikk? Men det er mulig det var i lydboken og ikke hørespillet. 

Anonymkode: 4ab4f...819

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det var noe piano-musikk? Men det er mulig det var i lydboken og ikke hørespillet. 

Anonymkode: 4ab4f...819

Jo, det er vel i utgangspunktet piano, men jeg har hørt en versjon med fiolin også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Musikken ble sikkert spesialskrevet til hørespillet. Melodien som David drømmer om er jo også en del av komposisjonen til faren hans som er organist i den lokale kirken.

Skrevet

Tidenes beste hørespill, husker stemningen fortsatt :alice: hørte den om igjen for en stund siden, da virket det som det var en del som manglet. Kanskje jeg må høre på nytt. 

Anonymkode: 7f612...567

Skrevet

Jepp, hele hørespillet er tilgjengelig i NRKs nettradio eller app. Forøvrig ligger det mange andre skatter der også.

• Liker 1
Skrevet

Nrk er en liten gullgruve for enkelte av oss, det har du rett i. :jepp: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...