Gå til innhold

Gode menn som aldri kommer i forhold- har du sympati med dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes flust av menn som sliter med å få dame. Grunnene kan jo være mange, som f.eks sjenanse, at man er anonym, et utseende som ikke nødvendigvis er dårlig, men som ikke tiltrekker spesielt, økonomi/utdannelse/karriere kan jo også spille inn..

Samtidig hører man om damer som lever i forhold med menn som slår, er utro og forsømmer damene sine mentalt og/eller fysisk. Hvorfor er det tilsynelatende så lett for slike drittsekker å komme i forhold?

Jeg vil bare si at jeg ikke er bitter på dere damer! Jeg er bare dypt lei meg for at jeg ikke blir ansett som partnermateriale av noen. Jeg har hatt et kort forhold på mine over 30 år. Jeg håper jo at jeg er en person som er så heldig at jeg finner den riktige når jeg først finner noen. Men ofte tenker jeg at kjæreste ikke er for meg, at noe er galt med meg som gjør meg mindre attraktiv. At jeg mangler noen egenskaper.

Men når jeg tenker meg om litt kommer jeg fram til at; jo, jeg har en del å tilby. Jeg har mange fine egenskaper. Jeg er for eksempel god til å forstå andres følelser, og jeg er en god lytter med mye empati. Jeg har også mye humor. Utseende mitt er jeg fornøyd med, men vet at jeg ikke er den første jentene hviler øynene på. Jeg ville vært villig til å ofre mye for å få et forhold til å fungere.

Så klart, dette er egenskaper mange menn besitter, og jeg er ikke i noen særposisjon på det. Men jeg føler jeg har så mye kjærlighet å gi, men det føles ikke som om det er nok, likevel

Jeg sitter ikke og sturer over dette hver eneste dag, så ikke tro jeg er en bitter fyr som bare graver med ned i denne gjørma av en tankegang. Man av og til føles livet litt urettferdig. At man er en god person og innehar gode medmenneskelige egenskaper, burde holde til at noen anser deg som attraktiv, men det virker ikke som om folk tenker slik i dagens samfunn.

Jeg vet ikke hva damer tenker om menn som nesten ikke/aldri har vært i et forhold? Jeg håper ikke dere umiddelbart tenker at det er noe galt med dem, for det er faktisk ikke nødvendigvis deres feil. Har dere sympati for de gode mennene som sliter med å få seg kjærester?

Anonymkode: 86167...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Har dere sympati for de gode mennene som sliter med å få seg kjærester?

Noen av dem, ja. Eller: de som er gode, har jeg sympati for.

• Liker 5
Skrevet

Kan synes litt synd på enkelte menn. MEN man kan jo ikke selv avgjøre om man er en god mann! Så det er jo ikke sånn at jeg synes synd på alle som selv ser på seg selv som gode menn. 

Anonymkode: 1f7e1...73b

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tenker ikke noe spesielt om det, har kun vært i to forhold selv og er 29 år :)

Kan være mange grunner til at man ikke har hatt flere eller lange forhold. Som stort fokus på utdanning/karriere, man har reist mye, trives som singel, blir ikke fort betatt/forelsket, problemer med sykdom osv. 

Endret av Alexis
Skrevet

Som stygg dame ingen menn vil ha, egentlig ikke. Tror generelt at menn som klager over at damer kun vil ha bad boys, ofte kun ser de peneste damene. Disse gjennomopererte dramaqueensa. Tror din gruppe trenger å åpne øynene og merke at det eksisterer flere damer enn disse. Skru av Instagram og face, så årner det sæ ;)

Anonymkode: 39cf3...316

• Liker 23
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Som stygg dame ingen menn vil ha, egentlig ikke. Tror generelt at menn som klager over at damer kun vil ha bad boys, ofte kun ser de peneste damene.

Anonymkode: 39cf3...316

Tror du har et poeng her. Vi tapere vil ikke ha andre tapere, men går etter varene på øverste hylle.

• Liker 1
Skrevet

Men det holder ikke at du er god på følelser. Du må ha økonomisk og sosial kapital og rett og slett være litt egoistisk.

Anonymkode: 45cfe...c7c

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes flust av menn som sliter med å få dame. Grunnene kan jo være mange, som f.eks sjenanse, at man er anonym, et utseende som ikke nødvendigvis er dårlig, men som ikke tiltrekker spesielt, økonomi/utdannelse/karriere kan jo også spille inn..

Samtidig hører man om damer som lever i forhold med menn som slår, er utro og forsømmer damene sine mentalt og/eller fysisk. Hvorfor er det tilsynelatende så lett for slike drittsekker å komme i forhold?

Jeg vil bare si at jeg ikke er bitter på dere damer! Jeg er bare dypt lei meg for at jeg ikke blir ansett som partnermateriale av noen. Jeg har hatt et kort forhold på mine over 30 år. Jeg håper jo at jeg er en person som er så heldig at jeg finner den riktige når jeg først finner noen. Men ofte tenker jeg at kjæreste ikke er for meg, at noe er galt med meg som gjør meg mindre attraktiv. At jeg mangler noen egenskaper.

Men når jeg tenker meg om litt kommer jeg fram til at; jo, jeg har en del å tilby. Jeg har mange fine egenskaper. Jeg er for eksempel god til å forstå andres følelser, og jeg er en god lytter med mye empati. Jeg har også mye humor. Utseende mitt er jeg fornøyd med, men vet at jeg ikke er den første jentene hviler øynene på. Jeg ville vært villig til å ofre mye for å få et forhold til å fungere.

Så klart, dette er egenskaper mange menn besitter, og jeg er ikke i noen særposisjon på det. Men jeg føler jeg har så mye kjærlighet å gi, men det føles ikke som om det er nok, likevel

Jeg sitter ikke og sturer over dette hver eneste dag, så ikke tro jeg er en bitter fyr som bare graver med ned i denne gjørma av en tankegang. Man av og til føles livet litt urettferdig. At man er en god person og innehar gode medmenneskelige egenskaper, burde holde til at noen anser deg som attraktiv, men det virker ikke som om folk tenker slik i dagens samfunn.

Jeg vet ikke hva damer tenker om menn som nesten ikke/aldri har vært i et forhold? Jeg håper ikke dere umiddelbart tenker at det er noe galt med dem, for det er faktisk ikke nødvendigvis deres feil. Har dere sympati for de gode mennene som sliter med å få seg kjærester?

Du må aldri høre på hva kvinner sier de vil ha. Heller se hva de faktisk går for. Alle damer Akkurat  som menn er forskjellige. Men noen ting går igjen hos de fleste

-badboy

-alpha male

-selvsikker

-status,populær

-kjekk og bra kropp

Har man dette så spiller det ingen rolle hvor dårlig du behandler damen. De vil gå rett på kroken og holde igjen

Har gjort det samme selv.  Selv om jeg de flere ganger slo dama så kom hun tilbake og gjordet alt for meg

Anonymkode: c6415...9c2

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må aldri høre på hva kvinner sier de vil ha. Heller se hva de faktisk går for. Alle damer Akkurat  som menn er forskjellige. Men noen ting går igjen hos de fleste

-badboy

-alpha male

-selvsikker

-status,populær

-kjekk og bra kropp

Har man dette så spiller det ingen rolle hvor dårlig du behandler damen. De vil gå rett på kroken og holde igjen

Har gjort det samme selv.  Selv om jeg de flere ganger slo dama så kom hun tilbake og gjordet alt for meg

Anonymkode: c6415...9c2

Hva er egentlig en "badboy" ? En drittsekk som mishandler kjæresten? Isåfall er de lite attraktive blant damer.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Hva er egentlig en "badboy" ? En drittsekk som mishandler kjæresten? Isåfall er de lite attraktive blant damer.

Hvorfor er så mange damer sammen med sånne fyrer da? :klo: 

Anonymkode: 387f5...7d1

Skrevet

Nei hvorfor skulle jeg ha sympati for noen bare fordi de ikke kommer i et forhold ( gjelder både kvinner og menn )

Det er ingen menneskerett og være i et forhold

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Josiah skrev:

Nei hvorfor skulle jeg ha sympati for noen bare fordi de ikke kommer i et forhold ( gjelder både kvinner og menn )

Dette er jeg enig i.

Skrevet
Akkurat nå, Josiah skrev:

Akkurat som det ikke er en menneskerett å skrive ortografisk korrekt.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

En badboy er en mann med en mørk side som kvinnen kan oppdage og fikse. Det er en mann med glimt i øyet som er klar til å ta dama med på eventyr, og det er en mann som ikke legger seg flat om hun sier han imot

Det er ikke noen som mishandler kjæresten

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er så mange damer sammen med sånne fyrer da? :klo: 

De vet jo ikke på forhånd at karen de traff kommer til å ende opp med og banke de opp. Hadde de visst det ville de jo ikke gått inn i forholdet.

Tror du det er slik at kvinner søker menn som de vet skal banke de gul og blå? Det er ikke sånn det fungerer.

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 minutes ago, Josiah said:

Fordi noen bare er veldig tafatte.

De som ikke gidder å følge spillereglene, fordi de føler seg hevet over spillereglene, holder vi utenfor dette.

Redigering: og med det siste der, tenkte jeg ikke på meg selv, altså.

Endret av T-Rex
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Josiah skrev:

Fordi mennesker er et sosialt dyr med ekstremt behov for kontakt, også intim, med andre mennesker. Mangelen på det kan føre til alvorlige psykiske problem

Det er som å spørre hvorfor ha sympati for noen uten tak over hodet. 

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

De vet jo ikke på forhånd at karen de traff kommer til å ende opp med og banke de opp. Hadde de visst det ville de jo ikke gått inn i forholdet.

Tror du det er slik at kvinner søker menn som de vet skal banke de gul og blå? Det er ikke sånn det fungerer.

Som en annen så klokt sa, ikke høre på hva kvinner sier, se i stedet på hva de gjør. De velger menn som slår dem gul og blå, ikke menn som ikke gjør det.

Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

En badboy er en mann med en mørk side som kvinnen kan oppdage og fikse. Det er en mann med glimt i øyet som er klar til å ta dama med på eventyr, og det er en mann som ikke legger seg flat om hun sier han imot

Det er ikke noen som mishandler kjæresten

Det her blir veldig vagt. Alle mennesker har en mørk side under de "rette" omstendighetene. Mennesket er faktisk et superrovdyr.

At man ikke legger seg flat og at man står for meningene sine handler heller ikke om å være en "badboy" men og være et selvstendig vesen med integritet og selvtillit. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat som det ikke er en menneskerett å skrive ortografisk korrekt.

Var du i stand til å forstå hva jeg skrev?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...