AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #21 Del Skrevet 18. april 2020 Når du tar prøven til lastebil og buss får du kalkis. Anonymkode: 730a4...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #22 Del Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Når du tar prøven til lastebil og buss får du kalkis. Anonymkode: 730a4...8db Du fant en tre år gammel tråd, å måtte bare inn å skrive noe som TS ikke lurte på? Da tar jeg meg tida til en liten applaus her. Anonymkode: bf80d...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 18. april 2020 #23 Del Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du fant en tre år gammel tråd, å måtte bare inn å skrive noe som TS ikke lurte på? Da tar jeg meg tida til en liten applaus her. Du måtte bare skrive noe idiotisk? Kanskje noen andre leter etter et svar på google, så finner de denne tråden med svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå