AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Skjønner virkelig ikke hva hvorav sukkerarter er? Er det usunt? står i noen youghurt "uten sukker", også har det 3 gram hvorav sukkerarter ellrno. jeg trener og prøver å være sunn, kan noen gi en enkel og grei forklaring? trener styrke. ikke ute etter å gå ned i vekt, men å bygg muskler. (Er slank) Anonymkode: e01dc...053
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tror det er sukkererstatninger som aspartam, sukrin og slik. Anonymkode: 3937d...5d2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 I meieriprodukter er det laktose. Laktose er en sukkerart. Hvis det f.eks. i tillegg er fruktbiter i yoghurten inneholder det sukrose. Det er en annen sukkerart. Så det blir jo naturlig sukker som finnes i matvarene, men de mener vel ikke tilsatt ekstra sukker. Anonymkode: 679ab...123 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Mente fruktose* Anonymkode: 679ab...123
Pringle Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Dette har lite med trening å gjøre, jeg klikket bare fordi jeg kjedet meg Jeg googlet "hvorav sukkerarter" (et lurt generelt tips for fremtiden) og fant denne siden, som forklarer det du spør om på en god måte: https://www.tine.no/helse/sunt-kosthold/artikler/hva-betyr-hvorav-sukkerarter 1
Nyttig Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 yoghurt er uansett noe du ikke bør bruke kaloriene dine på. Mager kesam eller cottage cheese gir deg gode proteiner 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg er godt trent og leser aldri på ting som yoghurter o.l, så denne tråden hadde en dårlig overskrift synes jeg. Anonymkode: 0ef61...760 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå