vannkastanje Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Eksen min ringte meg med skjult nr flere ganger her om dagen, og jeg tok den (han sa ingenting, visste ikke det var han). Etterpå klarte han å komme borti FaceTime-anrop, slik at jeg kunne se det var han som ringte. Jeg tok den, og sa ingenting. Jeg var full, men uansett, jeg burde jo ikke ha tatt den. Etter jeg la på, siden han ikke sa noe, så klarte jeg å komme borti slik at jeg ringte han opp igjen (var vel 2 sekunder eller noe, så la jeg på før han rakk å ta den, men han fikk fortsatt varsel siden det var et FaceTime-anrop). Har jeg nå «brutt» besøksforbudet???? Jeg mente jo ikke å ringe han opp igjen, men jeg tok telefonen når han ringte, men sa fortsatt ingenting, han sa heller ingenting, men jeg blir usikker. Vet det er han som har besøksforbud mot meg, men jeg lurer fortsatt på om jeg nå «har klart å bryte det».
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Besøksforbudet er jo ikke mot deg, men mot ham. Du kan ikke selv bryte en plikt som han har. Anonymkode: 357ed...35c
solmåneogstjerner Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Du har ikke gjort noe galt. Men kan du ikke blokkere ham på telefonen??
vannkastanje Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2017 41 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Du har ikke gjort noe galt. Men kan du ikke blokkere ham på telefonen?? Jo, jeg skal det nå. Var dumt av meg å ikke gjøre det, men en liten del av meg håpet at han skulle ringe, var vanskelig for meg å dra fra forholdet. Det jeg er redd for er at jeg har klart å «umyndiggjøre» besøksforbudet, for jeg trenger det virkelig.
solmåneogstjerner Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, vannkastanje skrev: Jo, jeg skal det nå. Var dumt av meg å ikke gjøre det, men en liten del av meg håpet at han skulle ringe, var vanskelig for meg å dra fra forholdet. Det jeg er redd for er at jeg har klart å «umyndiggjøre» besøksforbudet, for jeg trenger det virkelig. Neida han har fortsatt besøksforbudet. Men dersom du driver å ringer han opp til stadighet, kan det jo være at politiet/retten ikke tar det helt seriøst at du har behov for beskyttelse. En gang har ikke noe å si, spesielt siden han ringte deg først. Men, blokker ham på telefon, Facebook etc. Og slett nummeret hans så du ikke ved et uhell ringer ham opp. Og ikke tenk at du vil at han skal ta kontakt! Dersom du har ønsket og fått innvilget besøksforbud er det en grunn til det.. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Du ringer opp en fyr du har bedt om besøksforbud mot? Høres ikke ut som du er så fryktelig redd han og trenger politiets beskyttelse fra han akkurat. Anonymkode: cdc32...fed
vannkastanje Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ringer opp en fyr du har bedt om besøksforbud mot? Høres ikke ut som du er så fryktelig redd han og trenger politiets beskyttelse fra han akkurat. Anonymkode: cdc32...fed Sa jo at jeg ringte uten vilje? Har du lest innlegget? Jeg sa jeg kom borti. Han hadde ringt meg flere ganger, med skjult nummer. Så ringte han meg med FaceTime, og jeg klarte å trykke borti. Jeg la på etter to sekunder. 1
vannkastanje Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2017 22 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Neida han har fortsatt besøksforbudet. Men dersom du driver å ringer han opp til stadighet, kan det jo være at politiet/retten ikke tar det helt seriøst at du har behov for beskyttelse. En gang har ikke noe å si, spesielt siden han ringte deg først. Men, blokker ham på telefon, Facebook etc. Og slett nummeret hans så du ikke ved et uhell ringer ham opp. Og ikke tenk at du vil at han skal ta kontakt! Dersom du har ønsket og fått innvilget besøksforbud er det en grunn til det.. Lykke til! Har blokkert han overalt, var kun nr. som ikke var blokkert, men det har jeg gjort nå. Var som sagt ikke med vilje å ringe han, derfor jeg blir stressa.
solmåneogstjerner Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, vannkastanje skrev: Har blokkert han overalt, var kun nr. som ikke var blokkert, men det har jeg gjort nå. Var som sagt ikke med vilje å ringe han, derfor jeg blir stressa. Ikke stress! Gå videre 😗 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, vannkastanje skrev: Eksen min ringte meg med skjult nr flere ganger her om dagen, og jeg tok den (han sa ingenting, visste ikke det var han). Etterpå klarte han å komme borti FaceTime-anrop, slik at jeg kunne se det var han som ringte. Jeg tok den, og sa ingenting. Jeg var full, men uansett, jeg burde jo ikke ha tatt den. Etter jeg la på, siden han ikke sa noe, så klarte jeg å komme borti slik at jeg ringte han opp igjen (var vel 2 sekunder eller noe, så la jeg på før han rakk å ta den, men han fikk fortsatt varsel siden det var et FaceTime-anrop). Har jeg nå «brutt» besøksforbudet???? Jeg mente jo ikke å ringe han opp igjen, men jeg tok telefonen når han ringte, men sa fortsatt ingenting, han sa heller ingenting, men jeg blir usikker. Vet det er han som har besøksforbud mot meg, men jeg lurer fortsatt på om jeg nå «har klart å bryte det». De som får besøksforbud får og grundig informasjon om hva og hve man ikke skal forholde seg til. At du må spørre på et nettforum om du har brutt et besøksforbud virker høyst søkt. Du skal og ha en kontaktperson i politiet du kan kontakte, særlig dersom du hevder det er et "uhell". Anonymkode: d8716...16e 1
solmåneogstjerner Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De som får besøksforbud får og grundig informasjon om hva og hve man ikke skal forholde seg til. At du må spørre på et nettforum om du har brutt et besøksforbud virker høyst søkt. Du skal og ha en kontaktperson i politiet du kan kontakte, særlig dersom du hevder det er et "uhell". Anonymkode: d8716...16e Å slutt da.. hun sa hun hadde drukket + at det var et forhold hun hadde vanskelig for å gå fra. I destruktive forhold er det ofte komplisert, det er mye av grunnen til at det blir slik.. 2
vannkastanje Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #12 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De som får besøksforbud får og grundig informasjon om hva og hve man ikke skal forholde seg til. At du må spørre på et nettforum om du har brutt et besøksforbud virker høyst søkt. Du skal og ha en kontaktperson i politiet du kan kontakte, særlig dersom du hevder det er et "uhell". Anonymkode: d8716...16e Du får tro hva du vil, kjære deg. Jeg skal snakke med advokaten min angående det her, og jeg har en kontaktperson i politiet. Men det er en grunn til at jeg spør her, fordi jeg er redd jeg hadde klart å «bryte det». Og jeg hadde ikke hatt behov for besøksforbud om ikke situasjonen var som den var, var dessuten jurist og politi som bestemte at det skulle være et besøksforbud. Skjønner ikke hvorfor du må være spydig. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Besøksforbudet er jo ikke mot deg, men mot ham. Du kan ikke selv bryte en plikt som han har. Anonymkode: 357ed...35c Jo da. Man kan ikke kontakte hverandre. Da bryter man det. Og det kan opphøre. Men tror du kan slappe av, ts. Må være lov å trykke feil. Du snakket ikke med han. Hadde bare tatt det med ro til du hører fra politiet eller advokat om at han klager deg inn for å ha brutt det. Jeg har også ett besøksforbud mot eksen, og klarte å trykke meg inn på profilen hans på en datingside. Så ikke det var han først. Hørte ikke noe. Men man må være forsiktig. Anonymkode: 5c414...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå