AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Finnes det kvinner som vet hva forskjellen på en MOSFET og en transistor er for noe? Og vet hva forskjellen på en diode og en zener-diode er for noe? Ikke det? Tenke seg! Kanskje må feminister bare innse at det er en del forskjeller på kvinner og menn? Anonymkode: cbc80...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 MOFS betyr hengefitte Anonymkode: 0142a...d49
stan Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinner som vet hva forskjellen på en MOSFET og en transistor er for noe? Og vet hva forskjellen på en diode og en zener-diode er for noe? Ikke det? Tenke seg! Kanskje må feminister bare innse at det er en del forskjeller på kvinner og menn? Anonymkode: cbc80...6f5 Tja, det går da ganske mange damer på elektro. Tipper det er mange menn som ikke vet det heller. 15
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Tulling. Det finnes en mengde fag der terminologi og komponenter er gresk fpr de fleste. Kan du forklare meg forskjellen på en isomerase og en mutase? Kan du fortelle meg hvor oksydativ fosforylering foregår? Hva er forskjellen på selektive og differensiellle media i mikrobiologisk dyrkning? Kan du fortelle meg forskjellen på vokativ og lokativ? Hvis du ikke kan det, er det fordi du har et bestemt kjønn? Anonymkode: 33047...8b8 18
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tulling. Det finnes en mengde fag der terminologi og komponenter er gresk fpr de fleste. Kan du forklare meg forskjellen på en isomerase og en mutase? Kan du fortelle meg hvor oksydativ fosforylering foregår? Hva er forskjellen på selektive og differensiellle media i mikrobiologisk dyrkning? Kan du fortelle meg forskjellen på vokativ og lokativ? Hvis du ikke kan det, er det fordi du har et bestemt kjønn? Anonymkode: 33047...8b8 Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. Anonymkode: cbc80...6f5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. Anonymkode: cbc80...6f5 Hæ? Det jeg spurte deg om har ingen ting med sminke å gjøre. Kunnskap er ikke noe man fødes med, men noe man må erhverve seg. Hva faen er poenget ditt? Å si at kvinner er mindreverdige? Jeg er mann, vet hva MOSFET er, kan forskjellen på dioder, kan besvare spørsmålene jeg stilte deg OG vet mye om sminke. Tråden din er patetisk.... Anonymkode: 33047...8b8 12
alli634 Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. Anonymkode: cbc80...6f5 Haha, sminke? Dette dreier seg om biologi og kjemi 8
Gjest Alexis Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. Anonymkode: cbc80...6f5 Sminke faktisk
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Det jeg spurte deg om har ingen ting med sminke å gjøre. Kunnskap er ikke noe man fødes med, men noe man må erhverve seg. Hva faen er poenget ditt? Å si at kvinner er mindreverdige? Jeg er mann, vet hva MOSFET er, kan forskjellen på dioder, kan besvare spørsmålene jeg stilte deg OG vet mye om sminke. Tråden din er patetisk.... Anonymkode: 33047...8b8 Kunnskap er jo noe man tilegner seg ut fra interesse. Tekniske fag er jo ikke noe damer interesserer seg for. Dette er tydeligvis ikke ditt fagfelt, likevel så vet du hva forskjellen er på en MOSFET og en transistor. Ser du ikke hva forskjellen er på oss og kvinner? Kvinner har ikke denne interessen. Feminister skjønner ikke dette. Anonymkode: cbc80...6f5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #12 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Kunnskap er jo noe man tilegner seg ut fra interesse. Tekniske fag er jo ikke noe damer interesserer seg for. Dette er tydeligvis ikke ditt fagfelt, likevel så vet du hva forskjellen er på en MOSFET og en transistor. Ser du ikke hva forskjellen er på oss og kvinner? Kvinner har ikke denne interessen. Feminister skjønner ikke dette. Anonymkode: cbc80...6f5 Anonymkode: 3823a...180 2
alli634 Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunnskap er jo noe man tilegner seg ut fra interesse. Tekniske fag er jo ikke noe damer interesserer seg for. Dette er tydeligvis ikke ditt fagfelt, likevel så vet du hva forskjellen er på en MOSFET og en transistor. Ser du ikke hva forskjellen er på oss og kvinner? Kvinner har ikke denne interessen. Feminister skjønner ikke dette. Anonymkode: cbc80...6f5 Så jeg som jobber innen luftfart, og som kan det aller meste om aerodynamikk osv, jeg er ikke kvinne jeg da? 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Skrevet 5. oktober 2017 Det er jo basic kunnskap for elektroingeniører. Anonymkode: d468b...010
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, alli634 skrev: Så jeg som jobber innen luftfart, og som kan det aller meste om aerodynamikk osv, jeg er ikke kvinne jeg da? At du er flyvertinne gir deg ikke noe kunnskap om aerodynamikk lille deg. Anonymkode: 778e3...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo basic kunnskap for elektroingeniører. Anonymkode: d468b...010 Det er noe vi gutter lærer alt på gutterommet. Anonymkode: cbc80...6f5
alli634 Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du er flyvertinne gir deg ikke noe kunnskap om aerodynamikk lille deg. Anonymkode: 778e3...1e0 Å nei du søtnosen, sitter fremst i flyet jeg 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #18 Skrevet 5. oktober 2017 50 minutes ago, AnonymBruker said: At du er flyvertinne gir deg ikke noe kunnskap om aerodynamikk lille deg. Anonymkode: 778e3...1e0 Kanskje google litt før du prøver å være tøff i trynet? http://www.seabee.info/noah/noah_kvinner.htm Anonymkode: 3823a...180 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #19 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, alli634 skrev: Å nei du søtnosen, sitter fremst i flyet jeg Virkelig? Bruker vi fem eller seks sifre i frekvens her i Norge? Hva er offshorefrekvensen til Stavanger kontroll? Hva er en RNAV-rute? Good luck googling! Anonymkode: cbc80...6f5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #20 Skrevet 5. oktober 2017 Kan egentlig bare rydde vekk hele tråden... Anonymkode: f1700...5b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå