Gå til innhold

Finnes det kvinner som vet hva en MOSFET er for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det kvinner som vet hva forskjellen på en MOSFET og en transistor er for noe? Og vet hva forskjellen på en diode og en zener-diode er for noe? Ikke det? Tenke seg! Kanskje må feminister bare innse at det er en del forskjeller på kvinner og menn?

Anonymkode: cbc80...6f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lowqualitybait.jpg

Anonymkode: f1700...5b3

• Liker 7
Skrevet

:rolleyes:

Anonymkode: f5a23...8b3

Skrevet

MOFS betyr hengefitte :) 

Anonymkode: 0142a...d49

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det kvinner som vet hva forskjellen på en MOSFET og en transistor er for noe? Og vet hva forskjellen på en diode og en zener-diode er for noe? Ikke det? Tenke seg! Kanskje må feminister bare innse at det er en del forskjeller på kvinner og menn?

Tja, det går da ganske mange damer på elektro. Tipper det er mange menn som ikke vet det heller. 

• Liker 15
Skrevet

Tulling. Det finnes en mengde fag der terminologi og komponenter er gresk fpr de fleste.

Kan du forklare meg forskjellen på en isomerase og en mutase? Kan du fortelle meg hvor oksydativ fosforylering foregår? Hva er forskjellen på selektive og differensiellle media i mikrobiologisk dyrkning? Kan du fortelle meg forskjellen på vokativ og lokativ? Hvis du ikke kan det, er det fordi du har et bestemt kjønn?

Anonymkode: 33047...8b8

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tulling. Det finnes en mengde fag der terminologi og komponenter er gresk fpr de fleste.

Kan du forklare meg forskjellen på en isomerase og en mutase? Kan du fortelle meg hvor oksydativ fosforylering foregår? Hva er forskjellen på selektive og differensiellle media i mikrobiologisk dyrkning? Kan du fortelle meg forskjellen på vokativ og lokativ? Hvis du ikke kan det, er det fordi du har et bestemt kjønn?

Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, grunnen til at jeg ikke kan noe om sminketing er fordi jeg er mann. Helt enig med deg, det er en forskjell på kvinner og menn. 

Hæ?

Det jeg spurte deg om har ingen ting med sminke å gjøre. Kunnskap er ikke noe man fødes med, men noe man må erhverve seg. Hva faen er poenget ditt? Å si at kvinner er mindreverdige?

Jeg er mann, vet hva MOSFET er, kan forskjellen på dioder, kan besvare spørsmålene jeg stilte deg OG vet mye om sminke.

Tråden din er patetisk....

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, sminke? Dette dreier seg om biologi og kjemi ;) 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sminke faktisk :skratte:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Det jeg spurte deg om har ingen ting med sminke å gjøre. Kunnskap er ikke noe man fødes med, men noe man må erhverve seg. Hva faen er poenget ditt? Å si at kvinner er mindreverdige?

Jeg er mann, vet hva MOSFET er, kan forskjellen på dioder, kan besvare spørsmålene jeg stilte deg OG vet mye om sminke.

Tråden din er patetisk....

Kunnskap er jo noe man tilegner seg ut fra interesse. Tekniske fag er jo ikke noe damer interesserer seg for. Dette er tydeligvis ikke ditt fagfelt, likevel så vet du hva forskjellen er på en MOSFET og en transistor. Ser du ikke hva forskjellen er på oss og kvinner? Kvinner har ikke denne interessen.

Feminister skjønner ikke dette.

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Kunnskap er jo noe man tilegner seg ut fra interesse. Tekniske fag er jo ikke noe damer interesserer seg for. Dette er tydeligvis ikke ditt fagfelt, likevel så vet du hva forskjellen er på en MOSFET og en transistor. Ser du ikke hva forskjellen er på oss og kvinner? Kvinner har ikke denne interessen.

:babysmokk:

Anonymkode: 3823a...180

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg som jobber innen luftfart, og som kan det aller meste om aerodynamikk osv, jeg er ikke kvinne jeg da? :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Det er jo basic kunnskap for elektroingeniører.

Anonymkode: d468b...010

Skrevet
5 minutter siden, alli634 skrev:

Så jeg som jobber innen luftfart, og som kan det aller meste om aerodynamikk osv, jeg er ikke kvinne jeg da? :fnise:

At du er flyvertinne gir deg ikke noe kunnskap om aerodynamikk lille deg.

Anonymkode: 778e3...1e0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo basic kunnskap for elektroingeniører.

Anonymkode: d468b...010

Det er noe vi gutter lærer alt på gutterommet.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei du søtnosen, sitter fremst i flyet jeg ;) 

• Liker 4
Skrevet
50 minutes ago, AnonymBruker said:

Kanskje google litt før du prøver å være tøff i trynet?

http://www.seabee.info/noah/noah_kvinner.htm

Anonymkode: 3823a...180

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, alli634 skrev:

Å nei du søtnosen, sitter fremst i flyet jeg ;) 

Virkelig? Bruker vi fem eller seks sifre i frekvens her i Norge? Hva er offshorefrekvensen til Stavanger kontroll? Hva er en RNAV-rute? Good luck googling!

Skrevet

Kan egentlig bare rydde vekk hele tråden...

Anonymkode: f1700...5b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...