Gå til innhold

kan noe hjelpe meg med en selvbruner?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lyst på en ny selvbruner. Bruker st.tropez sin, men jeg syns den ikke er noe bra.

FakeBake er heller ikke så aktuelt da jeg har hørt så mye dårlig om den.

Hva med clarins, piz buin, decleor eller lancome sin?

Trenger en som VARER og som ikke skjolder selvfølgelig.

I tillegg til det så hadde det vært fint hvis man kun trengte et par lag for å få farge.

Er det noen som har testet forskjellige selvbrunere her og som har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'oreal sine selvbrunere har jeg bare gode erfaringer med. Fin farge, ikke skjolder og OK pris.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg har hørt at selvbruningskremer kan fremkalle kreft. Så bruk det med måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tan Towels (som du kan bestille fra LF) er fine.

Skrevet

Og hvor har du hørt det? Har du noen form for dokumentasjon på dette? En link til et troverdig sted som bekrefter at selvbruningskrem kan fremkalle kreft?

Jeg syntes faktisk det er på sin plass jeg, når man hevder at noe som hudleger sier er ok å bruke, er kreftfarlig!

Gjest Anonymous
Skrevet

kutt ut. vi får kreft før eller siden alle sammen

Skrevet

Jeg har også brukt Loreal sin (pumpeflaske) ved flere anledninger, og den er kjempe god den! Jeg pleier stort sett å blandr dselvbruningskrem med bodylotion (50-50) for å få en mer nøytral farge, og for å unngå skjolder. Og da en den drøy i bruk også.

Skrevet

Jeg ble så oppjaget av kreft-påstanden at jeg jo glemte å svare på det denne tråden egentlig handler om. :ler:

L`oreal sin er god, den gir fin farge og lukter moderat. Rimelig er den også. Jeg skal ha en ny nå, og har tenkt å prøve ut BodyShop Fake It. Har en venninne som sverger til den og forandring fryder.

Skrevet

Jeg kjøpte Dior sin selvbruner til ansikt(den uten skimmer) for litt siden, og er kjempefornøyd. Den kostet i underkant av 200 kr. Dior har også selvbruner til kroppen, denne har jeg ikke testet selv, men jeg har inntrykk av at Dior-produktene har fått mye skryt generelt...

Skrevet

Jeg synes Fake Bake er god, jeg. Men min favoritt selvbruner er fra Guinot

Skrevet

Jeg bruker the body shop sin selvbruner. Kom godt ut i tv2 test også!

Skrevet

Er du på jakt etter selvbruning til ansiktet eller hele kroppen?

Skrevet

Jeg har brukt Lancome sin selvbruner for ansiktet. I en gjennomsiktig pumpeflaske...Flash Bronzer tror jeg den heter.

Den gir fin og jevn farge. Den er sånn at du må ta på flere lag for å bli "brun". Med bare ett lag gir den et friskt ansikt med glød. Jeg brukte den fast to til tre ganger i uka, og følte meg bestandig fresh og med litt farge. (Må få kjøpt meg en ny snart!! :) )

Forrige uke fant jeg fram L'Oreal sin, men tror du ikke jeg fikk allergisk reaksjon av den nå... :-?

Skrevet

Jepp, enig med Xavia. Lancome har en helt fantastisk selvbruner til ansiktet, men minuset er (som sagt) at man må ta på en del for at man skal få brunfarge.

Skrevet

lancome sin mousse til kroppen er den eneste jeg har likt av alle jeg har prøvd.

sitter her med forbrukerrapportens selvbrunertest av produkter for ansiktet, der er lancome's som beskrevet av andre opp i tråden soleklar vinner, mens guerlain terracotta havner på andreplass.

den eneste måten du kan få kreft av selvbruner er hvis du er dum nok til å tro at den falske brunfargen gir solbeskyttelse.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har brukt Lancome sin selvbruner for ansiktet. I en gjennomsiktig pumpeflaske...Flash Bronzer tror jeg den heter.

Den gir fin og jevn farge. Den er sånn at du må ta på flere lag for å bli "brun". Med bare ett lag gir den et friskt ansikt med glød. Jeg brukte den fast to til tre ganger i uka, og følte meg bestandig fresh og med litt farge. (Må få kjøpt meg en ny snart!! :) )

Forrige uke fant jeg fram L'Oreal sin, men tror du ikke jeg fikk allergisk reaksjon av den nå... :-?

Mener du denne?

http://www2.lancome.com/_int/_en/catalog/p...ace&vname=name&

eller denne?

http://www2.lancome.com/_int/_en/catalog/p...ace&vname=name&

:-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen som kan svare på det siste? :klø:

Skrevet

Det er selvbruneren på den nederste linken som jeg har brukt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...