Gå til innhold

Når Naproxen ikke funker..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en dag med intense smerter hver gang jeg har mensen. Jeg har fått resept på Naproxen som er dobbelt så sterke som reseptfri Naproxen, men de virker ikke godt nok. (Må ta minst 6 vanlig Ibux for å sammenligne dose før det demper seg noe..

Er det noe annet enn Naproxen som kan virke bedre? (Homeopat-kuler virker ikke på meg dessverre...)

Skrevet

Pinex forte funker, men det må du vel kanskje få på resept.

Skrevet

Jeg tar Paralgin forte + Vioxx 50mg (den har gått ut nå, men skulle tro det finnes noe som ligner) Og da er det ganske bra. Og varmepute da.

Skrevet

Tar du de riktig da- FØR det blir vondt? Når det først er blitt veldig vondt så er det forseint. Man må ta når det begynner å murre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pinex og Paralgin forte synes jeg ikke virker så bra. Det er godt mulig at jeg venter litt for lenge før jeg tar Naproxenen, men det kommer ganske raskt at jeg får vondt... Derfor er jeg bare ute etter tips til hva andre tar som kanskje vil virke bedre på meg. Er litt lei av dette hver måned, selv om det kun er en dag..

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har du vurdert å prøve akupunktur? Vet om flere som har hatt nærmest invalidiserende plager som har fått veldig god hjelp på denne måten.

Og det er ikke slik at du må til akupunktur hver gang mensen og smertene kommer (det trodde jeg først), men du går til behandling etter et visst mønster tilpasset syklusen din en periode, og da skal det ikke være nødvendig med annet enn evt litt påfyll en gang iblant.

• 4 uker senere...
Gjest yahooda
Skrevet

Begynte på p-piller jeg. Det hjalp utrolig på menssmertene.

Slipper å dope meg ned hver gang. Fysisk aktivitet skal jo også hjelpe, men det er jo ikke akkurat fristende når "krampa" tar en...

Skrevet

Jeg har prøvd alt fra sterke smertestillende til naturmedisin, og har foreløpig ikke funnet noe annet enn p-piller som hjelper. De hjelper til gjengjeld veldig godt, nå er jeg så godt som smertefri. Det hender jeg merker litt murring første mensdag, men det er nesten bare koselig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...