Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyutdannet og har ikke fått jobb enda, selv om jeg har søkt mange jobber. Nå har jeg brukt opp alle sparepengene mine, og er nesten helt blakk. Har lånt litt penger av familie de siste månedene. Er det flere nyutdannede uten jobb her, hvordan skaffer dere penger til livsopphold? For min del sitter det langt inne å få hjelp av nav, jeg har ikke rett til dagpenger uansett. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan låne penger av familie.. det føles heller ikke greit :( 

Anonymkode: b3721...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var tilkallingsvikar på sykehjem og omsorgsbolig. :) hjalp masse!

Anonymkode: db31a...7d4

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nyutdannet og har ikke fått jobb enda, selv om jeg har søkt mange jobber. Nå har jeg brukt opp alle sparepengene mine, og er nesten helt blakk. Har lånt litt penger av familie de siste månedene. Er det flere nyutdannede uten jobb her, hvordan skaffer dere penger til livsopphold? For min del sitter det langt inne å få hjelp av nav, jeg har ikke rett til dagpenger uansett. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan låne penger av familie.. det føles heller ikke greit :( 

Anonymkode: b3721...b46

Gå til NAV, å husk at det er ikke så grusomt å søke om hjelp.

Hva er du utdannet som?

Går selv siste året på Vernepleien, og er noe redd for at jeg ikke skal få jobb. Da de bare gir ut 40% stillinger i min kommune...

Skrevet

NAV Sosial er stedet. 

Anonymkode: 5090d...bdb

Skrevet

Jeg er også nyutdannet og får ikke jobb. Da det ble klart at det var vanskelig å få jobb flyttet jeg hjem til mamma og pappa. Har sparepenger også som jeg kan bruke. Hvis det blir sånn lenge må jeg nok søke vikariater i skoler, barnehager og aldershjem. Vil jo ikke være avhengig av hjelp fra foreldre, men unge nyutdannede har egentlig veldig dårlige rettigheter

Anonymkode: e5672...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...