Blåklokke Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har en ganske stor terrasse som jeg nå er i ferd med å tømme for havemøbler, dvs hammock, sittegruppe og solsenger. Men det blir så trist der uten noe! Hva gjør dere? Vurderer å kjøpe et billig, lite cafesett fra Jysk som jeg kan "ha råd til" å la stå ute.
Antoinette Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg rydder vekk alt av møbler men den store sofaen står ute med eget trekk over (uten putene selvsagt). Ellers planter jeg lyng og vintergrønt i urnene og etterhvert henger jeg opp lysrekker. Veldig koselig. Et nedsnødd cafesett blir uansett ikke brukt her vi bor, for kaldt.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg ville ikke kjøpt hagemøbler som ikke skal brukes. Det er for mye bruk og kast i samfunnet som det er, om man ikke skal kjøpe møbler som kun er til pynt i tillegg. Det er da også bare greit å slippe å tenke på hagemøbler som kan blåse veggimellom om vinteren. Cafésett er såpass lette at de garantert blåser til helsikke i første stormen. Vi har urner med vintergrønt i, samt at vi gjør det koselig med fuglehus. Anonymkode: c5279...3ac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Det er da vel ingenting i veien for å la hagemøbler stå ute. Problemet er da at de blir mer slitt, og faren for at det ved mye vind flyr hagemøbler overalt med den konsekvensene det kan få. Anonymkode: b1b83...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå