Gå til innhold

Havemøbler ute på vinterstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske stor terrasse som jeg nå er i ferd med å tømme for havemøbler, dvs hammock, sittegruppe og solsenger. Men det blir så trist der uten noe! Hva gjør dere? Vurderer å kjøpe et billig, lite cafesett fra Jysk som jeg kan "ha råd til" å la stå ute. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rydder vekk alt av møbler men den store sofaen står ute med eget trekk over (uten putene selvsagt). Ellers planter jeg lyng og vintergrønt i urnene og etterhvert henger jeg opp lysrekker. Veldig koselig. 

Et nedsnødd cafesett blir uansett ikke brukt her vi bor, for kaldt. 

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt hagemøbler som ikke skal brukes. Det er for mye bruk og kast i samfunnet som det er, om man ikke skal kjøpe møbler som kun er til pynt i tillegg. Det er da også bare greit å slippe å tenke på hagemøbler som kan blåse veggimellom om vinteren. Cafésett er såpass lette at de garantert blåser til helsikke i første stormen. 

Vi har urner med vintergrønt i, samt at vi gjør det koselig med fuglehus. 

Anonymkode: c5279...3ac

Skrevet

Det er da vel ingenting i veien for å la hagemøbler stå ute. Problemet er da at de blir mer slitt, og faren for at det ved mye vind flyr hagemøbler overalt med den konsekvensene det kan få. 

Anonymkode: b1b83...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...