Gå til innhold

Klær i babyshower

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært på babyshower, noen som har erfaringer?

Anonymkode: e80f1...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlige klær vil jeg si. Den gravide har jo ofte ikke hatt anledning til å pynte seg ettersom det som regel er en overraskelse. Husker jeg var forkjølet, var ustelt og hadde på meg joggebukse i min babyshower, jeg trodde jo jeg bare skulle levere noe til ei venninne - de fleste som var der hadde pynta seg, så jeg følte meg jo litt ... ekkel 😅

Anonymkode: 43664...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlige klær vil jeg si. Den gravide har jo ofte ikke hatt anledning til å pynte seg ettersom det som regel er en overraskelse. Husker jeg var forkjølet, var ustelt og hadde på meg joggebukse i min babyshower, jeg trodde jo jeg bare skulle levere noe til ei venninne - de fleste som var der hadde pynta seg, så jeg følte meg jo litt ... ekkel 😅

Åh kleint! Hehe...slik kunne jeg gjort 🙈 men jeg vet at den gravide aldri drar ut av huset i joggebukse/når hun er ustelt, så regner med han hun klarer seg heldigvis. Haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pent vil jeg si, men absolutt ikke pyntet...

Anonymkode: 7d0da...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ikke så hyggelig ut og litt korttenkt av venninnene dine. Da en venninne hadde babyshower for en felles venninne et annet sted, hadde venninnen på forhånd lånt med seg en kjole av den gravides mann. Og så ble hun sminket på stedet. Litt av greia var jo at hun skulle gjøres stas på, ikke at alle andre skulle se smashing ut mens den gravide føler seg malplassert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Det hørtes ikke så hyggelig ut og litt korttenkt av venninnene dine. Da en venninne hadde babyshower for en felles venninne et annet sted, hadde venninnen på forhånd lånt med seg en kjole av den gravides mann. Og så ble hun sminket på stedet. Litt av greia var jo at hun skulle gjøres stas på, ikke at alle andre skulle se smashing ut mens den gravide føler seg malplassert.

Det gikk helt fint altså, jeg kjenner jo alle så godt at det ikke er noe problem å være seg selv. Det verste var vel egentlig at jeg var i så dårlig form - men det kunne jo ikke de vite da de planla det. I tillegg hadde to venninner kommet fra andre siden av landet for å være med, så de følte ikke de kunne avlyse heller. Men jeg endte opp med å kose meg, etter å ha tatt en paracet for å døyve den verste hodepinen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt pent vil jeg si, men absolutt ikke pyntet...

Jeg er så dårlig på klær haha, olabukse? Hvit? Svart? Eller beige kanskje for litt "dameparty-preg"? 

Hva evt til overdel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så dårlig på klær haha, olabukse? Hvit? Svart? Eller beige kanskje for litt "dameparty-preg"? 

Hva evt til overdel?

Det @Frostrose sa, syntes jeg er en god pekepinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...