Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noe interesse av å ha en tråd for kvinner over 36 år - som prøver å bli gravide her?

Er jo mange problemstillinger som kan komme når man planlegger graviditet i godt voksen alder. Jeg tenker det hadde vært fint og hatt en tråd for å dele tanker og erfaringer :)

Anonymkode: 7b3ce...659

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 38 og håper på en baby snart. Har barn fra tidligere ekteskap og det er nå mange år siden jeg var gjennom dette sist. Opplevde en spontanabort for et par uker siden og kjenner virkelig på dette med høyere risiko for at ting går galt, denne runden. Men ser jo at det som oftest går veldig bra med de over min alder også. Venter si spenning på EL nå og håper det ikke blir lenge til det klaffer...

Veldig hyggelig om det blir flere som har lyst til å henge seg på her, kjenner jeg. Flott initiativ :tommelsmil:

Anonymkode: 6864a...208

Skrevet

Hei damer! Så hyggelig med en egen tråd for oss litt "godt voksne" ! 😉

Jeg er 36 og vi prøver på vårt første barn. Har ikke prøvd så lenge enda, er inne i vår tredje pp. Men satser på å få litt hjelp om det ikke skjer noe før nyåret. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 37 (han 38) og vi håper på flere medlemmer i familien. Men enn så lenge er det bare oss 2... :( Vi har 3 el 4 pp uten hell (dvs den ene er jeg usikker på hvor godt vi "traff" EL, men minst 3.) Vil helst slippe IVF med alt det medfører både i forkant og jeg vet mange av de ender som premature alt for tidlig. Men om det er den muligheten vi har så går vi vel for det. Men jeg har lyst til å se an litt til før vi går for utredning. Det er jo ikke uvanlig at vi "gamlingene" må prøve litt før det går. Dog må man jo ikke vente for lenge heller

Og jeg, og det gjelder sikkert dere også, føler meg jo ikke en dag eldre enn da jeg var 24-ish ;)

• Liker 1
Skrevet

Har jo googlet litt og ser jo det er mange det ordner seg greit for, selv om de er godt voksne. Ble jo gravid veldig raskt jeg også, selv om det dessverre ble en SA denne runden. Tenker jo at det er viktig og ikke stresse så mye, men det er jo enklere sagt enn gjort - når klokken går :) 

Blir spennende å følge dere:hjerte:

Anonymkode: 6864a...208

Skrevet

Det skal nok ordne seg for alle oss også, på et eller annet vis! Krysser fingrene for den naturlige måten! 😊 

Skal vi føre opp en egen IKM liste her inne eller holder det kanskje med den som allerede eksisterer? Denne blir kanskje ikke så lang! 😁

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 39 år. Prøver på barn nummer 3. Førstemann var med en annen mann. Nr 2 kom på første forsøk. Har nå prøvd i 9 mnd uten hell. Har hjemmetestet for fhs. De sier jeg ikke er i overgangsalderen. Er på vei ned i vekt da jeg tror det kan være hovedgrunnen. 

Anonymkode: 8680e...1ab

Skrevet

Jeg blir mer enn gjerne med her. Jeg er 38 og samboer 43, vi prøver på første. Har vært prøvere alt for lenge. Står på venteliste hos Porsgrunn til IVF. Ble gravid tidligere i år ved hjelp av hormoner, men mistet dessverre. Skal til gyn i morgen, etter bruk av Femar. Håper hun ser at eggløsningen er på vei, slik at en kan legge inn aksjer. Merker at savnet ble enda større etter sa'n. 

Anonymkode: e4150...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...