Polly Ester Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Jeg driver med hjemmesiden min. Jeg hadde et forum der som jeg slettet, men har lyst til å lage nytt...etterhvert... Men, foreløbig skulle jeg bare hatt det andre på nett ihvertfall... Og hvorfor kom det fram helt feil? Hvorfor kom ikke sidene mine fram? Noen som bare vil ta en titt og se hva jeg må gjøre for å få det riktig? http://www.alternativnett.net/
Dru Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Det der er vel et klassisk eksempel på at det er noe feil med index.html Den skal ikke hete dette: index.html.1103529962 Ta bort tallene
liv Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 og der var drusilla akkuratt før meg med svaret ja..
Polly Ester Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2005 Hva slags forum? Forumet tok jeg bort - jeg lurte på hva jeg skulle gjøre for å få resten riktig så lenge, fram til jeg legger forumet på plass igjen... Må bare finne ut hvordan jeg kan ha alt det andre på plass og linke til forumet... Sånn jeg hadde det, var det forumet som kom fram når jeg skrev adressen inn...
Polly Ester Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2005 Og da lærte jeg noe nytt i dag også - takk for hjelpen, nå ble det helt som det skulle, ja...
Polly Ester Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2005 Nå har jeg prøvd å installere et forum. Jeg fikk det til, men jeg får ikke til å ha både forum og resten av hjemmesiden min... Hvis jeg bruker index.html får jeg bare hjemmesiden uten forum... Hvis jeg bruker index.html med mange tall etter får jeg forum - men ikke hjemmesiden forøvrig... Vet at forumet er installert på rootweb (eller bare root...ett eller annet...) Noen som klarer å forklare meg hvordan jeg kan ha hjemmesiden min og linke til forumet og tilbake igjen?
Cronos Skrevet 21. januar 2005 #8 Skrevet 21. januar 2005 Hei. Den første siden som lastes er index.html, slik at du må ha frontsiden din på den (index.html) og der inne (i index.html) må du linke til forumet. Finn ut hvilken side som er forsiden til forumet. (det er mest sannsynlig en eller annen index-side ett eller annet sted). Lag et nytt navn på denne. F.eks. forum.html. Så lager du index.html, og inne i denne linker du til forum.html. Hvis du skjønte noe av dette.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #9 Skrevet 21. januar 2005 Da må du lage en ny mappe i via FTP. Der du har lastet opp alt det andre, lager du en ny mappe, så det f. eks blir http://www.alternativnett.net/forum/index.php Når du har laget en ny mappe i FTP-en, sletter du den gamle mappa til forumet, så er alt i orden, og du får den normale forsiden, og der forumet skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå