Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med spørsmål! :)

Anonymkode: 3207f...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jeg noen gang til å bli frisk?

Anonymkode: 2ac5a...b17

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jeg noen gang til å bli frisk?

Anonymkode: 2ac5a...b17

Spår ikke sykdom og helsespørsmål. Stenger av på det. 

Du er velkommen til å spørre annet spørsmål! :)

Skrevet

Hva er det med grønne druer?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med grønne druer?

Dette spørsmål var rettet til ...b17 

Fikk opp grønne druer, før jeg leste ditt spørsmål. :)

Skrevet

Vil fremtiden gi meg sjangs til å bli den jeg ønsker og vil den bli med personen jeg er forelsket i?

Anonymkode: 83bab...ff6

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil fremtiden gi meg sjangs til å bli den jeg ønsker og vil den bli med personen jeg er forelsket i?

Anonymkode: 83bab...ff6

Får opp ja på begge. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, canacas skrev:

Hva skjer videre nå? 

Får opp at du må tenke over hvem du ønsker å være. Du bør jobbe med deg selv, på hvordan fremstå som beste utgave av deg. 

Godt råd i gitte situasjoner: Tenk før du prater. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer vi til å bli sammen? Eventuelt når? 

Anonymkode: d8596...e33

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at du må tenke over hvem du ønsker å være. Du bør jobbe med deg selv, på hvordan fremstå som beste utgave av deg. 

Godt råd i gitte situasjoner: Tenk før du prater. 

:klo: det passer ikke helt inn, men åkay. 

Skrevet

Kommer han noensinne til å si unnskyld?

Anonymkode: 4543f...d06

Skrevet

Hva hindrer meg i å gå videre den veien jeg har valgt (yrkesmessig), og har jeg noen framtid der?

Anonymkode: 2e395...8e8

Skrevet

Kommer jeg til å fullføre vgs og komme inn på jus?

Anonymkode: 3b6f0...b75

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

:klo: det passer ikke helt inn, men åkay. 

Får opp ganske sterkt at endring av syn på seg selv kan være fint, og hvordan fremstår. :) 

Det er selvsagt lov å være uenig! Jeg har ingen fasit.

Det er heller ikke uvanlig å ikke se behov for endring selv. 

Bare tips, som kan hjelpe å lettere oppnå det du ønsker. :)

Gjest Ingenting2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opp ganske sterkt at endring av syn på seg selv kan være fint, og hvordan fremstår. :) 

Det er selvsagt lov å være uenig! Jeg har ingen fasit.

Det er heller ikke uvanlig å ikke se behov for endring selv. 

Bare tips, som kan hjelpe å lettere oppnå det du ønsker. :)

Jeg får opp ganske sterkt at du kun leser meg basert på hva jeg skriver her inne, og jeg gir blanke f i hvordan jeg fremstår her inne. Det trodde jeg de fleste hadde fått med seg. Hvordan jeg fremstår "der ute" tror jeg ærlig talt du ikke "får opp" fryktelig mye om, da hadde du sannsynligvis sagt noe helt annet.

Skrevet

er det håp for meg og han jeg er interessert i?

Skrevet
28 minutter siden, canacas skrev:

Jeg får opp ganske sterkt at du kun leser meg basert på hva jeg skriver her inne, og jeg gir blanke f i hvordan jeg fremstår her inne. Det trodde jeg de fleste hadde fått med seg. Hvordan jeg fremstår "der ute" tror jeg ærlig talt du ikke "får opp" fryktelig mye om, da hadde du sannsynligvis sagt noe helt annet.

Dette jeg skriver nå, er ikke et spåsvar. 

Vet ikke hva du har skrevet her inne. Alle jeg spår, starter med blanke ark hos meg!

Det betyr at dersom jeg ikke skulle ha syntes noe om den måten du måtte ha fremstått her inne på, hadde jeg vitterlig ikke brukt tid på å spå deg heller! 

Etter det du selv skriver, var traff spå kanskje litt likevel? Siden du selv skriver at du gir blanke f i hvordan du fremstår, og at de fleste har fått det med seg. Bare en tanke. Det kan være feil.

Selv om man fremstår annerledes der ute, så vit at slik man er her kan påvirke en mye mer ubevisst ellers og, mer enn man skulle tro.

På generelt basis så gjelder det alle egentlig, uansett hvordan man fremstår. Spesielt om man er på et spesielt vis jevnlig. 

Husk at spå skal man alltid ta med en klype salt. Spå kan treffe, men også være feil.

Du følte det ikke stemte. Absolutt lov det, din fulle rett! Jeg bare sa hva jeg fikk opp. Det er bare å se bort fra spåingen! 

Må poengtere at jeg aldri har sjekket ut hverken deg eller noen andre, i forkant av spåing. Så skriver derfor aldri spåsvar ut fra det noen måtte ha skrevet på kg! Det hadde ikke vært etisk rett for meg å gjøre.

Kan også si at jeg lar også være å spå de som har utmerket seg her inne, ved å ha opptrådt negativt mot andre. 

Da er det en avgjørelse jeg tar basert på mine generelle observasjoner, og ikke basert på å sjekke ut hver enkelt jeg spår. 

Så hvordan du har opptrådt her inne, vet ikke jeg noe om. Hadde jeg sett det og vurdert som negativt, hadde jeg ikke spådd deg. 

Du sier du gir f i hvordan du fremstår her. Det motsatte gjelder for meg! Min spåing er et tilbud, og ment for å bygge opp, ikke motsatt. 

Det krever endel energi å spå, og føles derfor lite ok å få slike beskyldninger. 

Da vet jeg hvor du står i forhold til min spå til senere. Så takker for din tilbakemelding! :) 

• Liker 2
Skrevet

Hei! Skal jeg hoppe av jobbkarusellen og heller prøve på et barn til?

Anonymkode: 02abd...dfe

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom med spørsmål! :)

Kommer jeg noen gang til å bli tilfreds med tilværelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...