Gå til innhold

Er han her stygg, middels eller kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du han er stygg, middels eller kjekk?

Anonymkode: 15838...489

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom middels og kjekk... Hvis han hadde klippet håret og og barberte sjegget så hadde han definitivt hoppet opp på nivået kjekk :) 

Men det er mitt syn da :) 

virka ganske egosentrisk da. og da kan han bare være så kjekk som han bare vil for meg.

Anonymkode: 6fac5...0ac

• Liker 1
Skrevet

Helt grei, men takler ikke kroppen.. 

Anonymkode: 255a8...d06

• Liker 4
Skrevet

Synes han var fin helt til han åpnet kjeften.. 

Anonymkode: 6a3d1...3e3

• Liker 1
Skrevet

Stygg i ansiktet , middels-minus kropp , og grisestygg i personligheten som høyreekstremist. 
Han ser forsåvidt ut som en pappfigur der hodet er limt på kroppen lol det passer ikke sammen i det hele tatt!

Anonymkode: 25f17...4a1

• Liker 6
Skrevet

Og hva skjer med håret? Fett og pistrete, langt hår er virkelig ikke min stil på menn . 

• Liker 5
Skrevet

For en sakkosekk!

Anonymkode: e5e22...160

• Liker 3
Skrevet

Kom igjen da damer, vær ærlige! Alle vet at dette er drømmetypen for dere. Dette er den type mann som får kjærlighetskanalen deres til å sikle av kjærlighet. Alle kvinners drøm dette jo!

Anonymkode: 0a7f7...4ba

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom igjen da damer, vær ærlige! Alle vet at dette er drømmetypen for dere. Dette er den type mann som får kjærlighetskanalen deres til å sikle av kjærlighet. Alle kvinners drøm dette jo!

Eh. Nei. 

• Liker 12
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digger å delta i debatter der jeg får beskjed om at jeg lyver hvis jeg sier noe annet enn en meddebattant har bestemt seg for at er sannheten på forhånd. 

Takk for meg.

Anonymkode: b0062...fc6

• Liker 19
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digger å delta i debatter der jeg får beskjed om at jeg lyver hvis jeg sier noe annet enn en meddebattant har bestemt seg for at er sannheten på forhånd. 

Takk for meg.

Anonymkode: b0062...fc6

Sånn er det å være dame på KG! Plassen der menn ikke aksepterer at kvinner har andre meninger enn dem selv som mann. Mon tro hvorfor de i det hele tatt henger på Kvinneguiden som mann. *roll eyes * 

• Liker 7
Skrevet

Nå er jeg mann da, men han var jo grådig kjekk! (nohomo!)

Jeg skjønner ikke hva det er damene klager på? :klo:  Hvis han ikke har god nok fysikk så lurer jeg på hvor store muskler kvinner krever at man skal ha for å være verdt nok i deres øyne??

Anonymkode: f68e4...214

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva det er damene klager på? :klo:  Hvis han ikke har god nok fysikk så lurer jeg på hvor store muskler kvinner krever at man skal ha for å være verdt nok i deres øyne??

Muligens litt motsatt, at det er for mye muskler og for lite hjerne? Jeg orket ikke se videoen, men det høres ut på andre her at han er ganske så blåst i hodet, og da hjelper ikke muskler. På bildet ser også kroppen falsk ut på en måte.

• Liker 14
Skrevet

Usj, nei, han så ut som en skikkelig kvalming. Har ikke spilt av videoen en gang. 

Anonymkode: 34151...060

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så store muskler blir alt for mye. Alt, alt, alt for mye.

Anonymkode: 9756f...474

• Liker 8
Skrevet

Litt mindre musklær og kort hår så hadde han vært kjekk :) og barbert vekk skjegget da jeg ikke er så fan av lyst skjegg... 

Men, for meg er det personligheten som er viktig. Han kan være ok for meg, men om personlighet er bra så blir fyren plutselig kjekk. 

Anonymkode: f8b4c...1f4

• Liker 2
Skrevet

Imponerende fysikk, rart fjes, *kremt* interessant valg av sveis. 

Anonymkode: f4135...4b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...