Gå til innhold

p-piller for en måned?

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Jeg har gått på trionetta i ca 4 år, og sluttet helt opp med p-piller for et halvt år siden eller noe, fordi jeg ville se om jeg tok av meg noe...

Det har jeg forsåvidt gjort, men tror helt ærlig det hadde mer med at jeg la om kostholdet mitt og slikt..

Men nå er jeg lei av å gå rundt og aldri være helt sikkert på når mensen kommer og slikt, og i går hev jeg i meg trionetta igjen... Tenkte jeg vil prøve en, to måneder, og se om jeg legger på meg eller noe...

Men jeg skulle hatt mensen om ca ei uke om jeg ikke hadde tatt pillene, og nå lurer jeg på om jeg kommer til å få mensen helt plutselig?

Eller vil den komme etter de gule pillene, som den skal?

Vet jeg skulle begynt etter mensen, men en av grunnene til at jeg begynte i går er fordi jeg ikke vil ha mensen denne helga/uka....

Gjorde jeg noe teit noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Menstruasjonen din vil følge pillene dine, så hvis du har tre uker med gule piller og en med hvite piller vil du få mensen når du tar de hvite pillene.

Det er nemlig de gule pillene som gjør at du ikke får mensen. De hvite pillene på trionettabrettet er kun sukkerpiller så du kan egentlig la være å ta de. Brettene med 28 piller lages fordi man ikke skal glemme å begynne på nytt etter uken med menstruasjon.

:-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart for på mitt trionettabrett er det 6 dager med røde piller, 5 dager med hvite (små) piller og ei uke og tre dager med gule piller (pluss juksepillene da)

og hun fikk et brett av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

ja de fargene du sier stemmer.. jeg bare glemte at trionetta har forskjellige typer piller.. Men iallefall de hvite pillene inneholder ingen stoffer som har påvirkning på kroppen! Det var vel det jeg ville frem til. Og hun vil få mensen når hun begynner på disse! Som oftest 2-3 dager etter hun har startet med dem.

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...