Gå til innhold

Så må jeg stå imot.. Igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år og aldri hatt kjæreste. Jeg har bare vært ulykkelig forelsket og har blitt nesten nedstemt når jeg har fått følelser for noen da jeg bare forbinder det med noe vondt.. 

Har hatt 3 forelskelser. Den ene i gift fyr, han var det bare å glemme. Ville ikke ødelegge noens liv.. 

Så var det en player. Valgte å holde skjult følelsene så jeg ikke endte opp enda mer såret. 

Så var det i en i utlandet. For stor avstand, livssyn og hele pakka. 

Så...var det en som jeg turte å slippe inn. Han valgte en annen kvinne. Igjen ble jeg såret. Tenkte at i denne alderen var det bare å gi opp. Det er 2,5 år siden og jeg er ikke ordentlig over han. Jeg har brukt 3 år på å komme over hver. Tenkte at om et halvt år er jeg over han her. 

Men han har tatt kontakt. Han spør om jeg vil treffes. Han skriver at han har tenkt på meg i det siste. Jeg vil ikke være noe 2.valg og det er hardt å holde igjen når det endelig er interessert fra hans side. Men er redd han fort finner noen han liker bedre og velger bort meg igjen. Jeg skal selvfølgelig ikke gi han en sjanse. 

Men hva er sannsynligheten for at jeg vil treffe noen som faktisk gjengjelder følelsene? 

Anonymkode: 21785...9fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter kanskje litt player av "har tenkt på deg i deg siste" men hva med å gi det en sjanse? Du har jo ingenting å tape: det verste som kan skje er at det samme skjer igjen, men nå er du klar over det og kan trekke deg om det virker som han har flere jern i ilden..

Anonymkode: da2a6...cc6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lukter kanskje litt player av "har tenkt på deg i deg siste" men hva med å gi det en sjanse? Du har jo ingenting å tape: det verste som kan skje er at det samme skjer igjen, men nå er du klar over det og kan trekke deg om det virker som han har flere jern i ilden..

Huff nei :/ det har han garantert. Finner vel ingen mann som ikke prøver seg på flere. Dette er det jeg helst ikke vil få bekreftet. Jeg risikerer å forsterke følelsene enda mer ved å tilbringe tid med han, og han kommer til gå til en annen. Syns bare det er så frekt å late som han finner meg attraktiv når han vet jeg har følelser.. 

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om han velger deg bort igjen for du har jo ikke tenkt til å velge han uansett. 
Han skriver nok bare til deg og sier han har tenkt på deg fordi han vet du er svak for han og ønsker seg litt billig og lett oppmerksomhet, bekreftelser og fitte. 
Bare ignorer han. Om det er på facebook så ville jeg bare sletta han. 

Anonymkode: 7729d...71c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller vel ingen rolle om han velger deg bort igjen for du har jo ikke tenkt til å velge han uansett. 
Han skriver nok bare til deg og sier han har tenkt på deg fordi han vet du er svak for han og ønsker seg litt billig og lett oppmerksomhet, bekreftelser og fitte. 

Må si meg enig men denne noe krasse meldingen her :)

Hvordan kontaktet han deg ? Har han sagt noe mer ? Har du svart han?

Skrevet

Du har som utgangspunkt at det ikke kommer til å fungere, har du tenkt over det? Med en så negativ innstilling påvirker det kroppsspråket ditt. Som igjen kan påvirke andres syn på deg og mulighetene for at noen skal bli oppriktig interessert i deg. 

Anonymkode: 5bd17...2c4

Skrevet
9 timer siden, BethD skrev:

Må si meg enig men denne noe krasse meldingen her :)

Hvordan kontaktet han deg ? Har han sagt noe mer ? Har du svart han?

Han sendte mld. Han spurte først hva jeg gjorde, hvordan det gikk, og om jeg var intressert i å treffes en dag. Han ga uttrykk for at han har tenkt på meg. 

Jeg har ikkensvart. Vet ikke om jeg skal det heller.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med billig oppmerksomhet? 

Skrevet

Det er stor sannsynlighet for at du treffer en ny en! Men, det vil ikke skje så lenge du holder igjen med denne siste fyren. Hvorfor ikke komme over han nå? Han er jo tydeligvis en player og en man ikke kan stole på. Kutt all kontakt, og kom deg ut.. 

Anonymkode: 7de87...5e6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er stor sannsynlighet for at du treffer en ny en! Men, det vil ikke skje så lenge du holder igjen med denne siste fyren. Hvorfor ikke komme over han nå? Han er jo tydeligvis en player og en man ikke kan stole på. Kutt all kontakt, og kom deg ut.. 

Anonymkode: 7de87...5e6

Hvorfor vil det ikke om jeg holder igjen med denne fyren? Jeg hsr holdt igjen med alle menn da, jeg gjorde ikke noe med de tidligere og. 

Og det er irriterende at jeg må holde igjen enda en gang. 

Men treffer jeg en ny, er han helt sikkert gift, eller det er ett eller annet som gjør at det ikke kan gåes videre med. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sendte mld. Han spurte først hva jeg gjorde, hvordan det gikk, og om jeg var intressert i å treffes en dag. Han ga uttrykk for at han har tenkt på meg. 

Hva med å svare et eller annet?

Enten være frekk og få tatt ut litt aggresjon med å si at du ikke gidder treffe han siden han ditcha deg for en en annen dame sist og at det ikke ditt problem om han eventuelt er ensom nå og trenger noen han kan trøste seg på til han igjen finner enda en annen han kan ditche deg for.

Eller rett og slett ta en sjanse og treffe han og se hva som kommer ut av det.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil det ikke om jeg holder igjen med denne fyren? Jeg hsr holdt igjen med alle menn da, jeg gjorde ikke noe med de tidligere og. 

Og det er irriterende at jeg må holde igjen enda en gang. 

Men treffer jeg en ny, er han helt sikkert gift, eller det er ett eller annet som gjør at det ikke kan gåes videre med. 

Men hvorfor?

Et vellykket forhold skal gi mer enn det tar. Oppskriften på lykke er ikke mengde eller lengde. Det en velger seg skal simpelthen gi mer enn det tar.

Vurder om du, her og nå, får mer ved å velge han inn enn å velge han ut. 

Anonymkode: 1b942...e7d

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker jo som han er keen da ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...