Gå til innhold

Hadde du turt...

Gjest BingMingTingSing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. For det første jobber jeg på skole og har flere ganger sett at elever har vært aktive på forumet - de trenger ikke engang vite at jeg er her, langt mindre hva nicket mitt er. For det andre aner man ingenting om de andre brukerne her og hva slag baktanker og tvilsomme intensjoner de har. Flere har slitt med stalkere her i perioder, man trenger ikke gjøre seg mer sårbar enn nødvendig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg har blitt kontaktet på SMS av brukere her inne så det er ikke vanskelig å finne ut hva jeg heter IRL. Gidder dog ikke flagge for folk at jeg er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke gjort det selv. Jeg satt å tenkte på det i går, da jeg har overtrøtt. Det er nok lurest å bruke nickname, og være fornøyd med at vi ikke må gi ut vårt navn, i og med at vi spør og svarer på så utrolig mye rart. 

Anonymkode: 4c8b8...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BingMingTingSing
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke gjort det selv. Jeg satt å tenkte på det i går, da jeg har overtrøtt. Det er nok lurest å bruke nickname, og være fornøyd med at vi ikke må gi ut vårt navn, i og med at vi spør og svarer på så utrolig mye rart. 

Anonymkode: 4c8b8...943

Hilsen Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange venner som vet at jeg er her og ser ikke problemet med det. Jeg diskuterer ting åpent.. Men fremmede her inne skal ikke vite hvem jeg er, sådan vil jeg ha nick

Anonymkode: 9ee7b...24c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er ikke redd for å la mine nære vite at jeg er her og hva jeg heter, men syns ikke at ukjente mennesker her inne trenger å vite hvem jeg er. Eller at andre skal kunne spore meg opp her (f.eks. arbeidsgiver og kolleger). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke. Er noen av mine venner som vet hvem jeg er her inne. Har og møtt noen her inne, så de vet jo hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri, bare til folk jeg har pratet med på pm en stund og som jeg stoler på i så fall. Man vet aldri hvilken galning som gjemmer seg bak brukerene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Husk at det er mange brukere som bare leser, eller som poster som anonym. Ofte kommer det historier her som er gjenkjennelig for andre her, uten at man skjønner selv at man har "avslørt" seg. Du vet aldri hvem som kan "spore deg opp".

Anonymkode: 146b2...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...