Gjest BingMingTingSing Skrevet 4. oktober 2017 #1 Del Skrevet 4. oktober 2017 å fortelle hva du heter, her på forumet med med nicknamet? Og vært ærlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. oktober 2017 #2 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. oktober 2017 #3 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2017 #4 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei. For det første jobber jeg på skole og har flere ganger sett at elever har vært aktive på forumet - de trenger ikke engang vite at jeg er her, langt mindre hva nicket mitt er. For det andre aner man ingenting om de andre brukerne her og hva slag baktanker og tvilsomme intensjoner de har. Flere har slitt med stalkere her i perioder, man trenger ikke gjøre seg mer sårbar enn nødvendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har blitt kontaktet på SMS av brukere her inne så det er ikke vanskelig å finne ut hva jeg heter IRL. Gidder dog ikke flagge for folk at jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor skulle man gjøre det? Anonymkode: ec6c4...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg ville ikke gjort det selv. Jeg satt å tenkte på det i går, da jeg har overtrøtt. Det er nok lurest å bruke nickname, og være fornøyd med at vi ikke må gi ut vårt navn, i og med at vi spør og svarer på så utrolig mye rart. Anonymkode: 4c8b8...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BingMingTingSing Skrevet 5. oktober 2017 #9 Del Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke gjort det selv. Jeg satt å tenkte på det i går, da jeg har overtrøtt. Det er nok lurest å bruke nickname, og være fornøyd med at vi ikke må gi ut vårt navn, i og med at vi spør og svarer på så utrolig mye rart. Anonymkode: 4c8b8...943 Hilsen Ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 5. oktober 2017 #10 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ja, det hadde jeg turt. Men ser ingen grunn til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Del Skrevet 5. oktober 2017 Har mange venner som vet at jeg er her og ser ikke problemet med det. Jeg diskuterer ting åpent.. Men fremmede her inne skal ikke vite hvem jeg er, sådan vil jeg ha nick Anonymkode: 9ee7b...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. oktober 2017 #12 Del Skrevet 5. oktober 2017 Både fornavn og etternavn? Haha, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 5. oktober 2017 #13 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei. Er ikke redd for å la mine nære vite at jeg er her og hva jeg heter, men syns ikke at ukjente mennesker her inne trenger å vite hvem jeg er. Eller at andre skal kunne spore meg opp her (f.eks. arbeidsgiver og kolleger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. oktober 2017 #14 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei, det kunne jeg ikke. Er noen av mine venner som vet hvem jeg er her inne. Har og møtt noen her inne, så de vet jo hvem jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 5. oktober 2017 #15 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. oktober 2017 #16 Del Skrevet 7. oktober 2017 Tror jeg skrev fornavnet mitt en gang. Men ville ikke gått ut med fult navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #17 Del Skrevet 8. oktober 2017 Aldri, bare til folk jeg har pratet med på pm en stund og som jeg stoler på i så fall. Man vet aldri hvilken galning som gjemmer seg bak brukerene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #18 Del Skrevet 10. oktober 2017 Nei, aldri. Husk at det er mange brukere som bare leser, eller som poster som anonym. Ofte kommer det historier her som er gjenkjennelig for andre her, uten at man skjønner selv at man har "avslørt" seg. Du vet aldri hvem som kan "spore deg opp". Anonymkode: 146b2...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 10. oktober 2017 #19 Del Skrevet 10. oktober 2017 Nei. Jeg er her for debattens skyld, og ønsker ikke kontakt med noen ut over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå