Gå til innhold

Hjelp! Første helg sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok nå trenger jeg virkelig gode råd her!! Skal ha tidenes drømmegutt på overnatting her i helgen, aldri hatt det før!! Vi har vært på 4 dates og kjent hverandre i ca 3 mnd! Det jeg stresser med er hva om jeg må på do, mer enn å tisse.. Hva gjør jeg da?!! Bor på 30 kvadrat.... Hjeeelp!!! 

Anonymkode: 94b84...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir i do og godlukt/spray!

Dessuten er det da vanlig å bæsje.. ;) 

Anonymkode: 7c0c3...011

• Liker 4
Skrevet

Ikke stress med det! :P Det er vanlig å gå på do å bæsje! 
I sånne startfaser så pleier jeg å sette på vasken , og hvis jeg må prompe og vet det kommer promp som lager skikkelig lyd så holder jeg dopapir opp mot rumpehullet for det gjør nemlig en lydpromp til en lydløs promp! :P 
Og når du kommer ut bare late som du har sminket deg eller noe :P 

Men egentlig er det best å bare bryte den barrieren med en gang, alle bæsjer og han vil ikke tenke noe over det om han skjønner at du bæsjer, om han vil tenke noe i det hele tatt så er det "åh så fint hun er komfortabel nok til å ikke skjule at hun bæsjer sånn som disse tåpelige dollejentene gjør! " 

Hehe. Lykke til :)

Anonymkode: ce6cd...95b

Skrevet

Papir i do før du går, og ha på vasken/dusjen, og god lukt spray! :D 

Anonymkode: 3a169...2d4

Skrevet

Kjøp deg en DAB-radio på badet som du alltid slår på uavhengig av om du skal tisse, bæsje, dusje eller henge opp klær. Hos mamma er det såpass lytt at når hun vet at gjester kommer på besøk slår hun på radioen på badet og lar den stå på. 

Anonymkode: 66d7b...8b1

• Liker 1
Skrevet

Si i fra til ham at du skal på do så han kan velge å gå i butikken eller bli i senga med hodetelefoner og musikk. 

Anonymkode: ce24b...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...