Gå til innhold

hva skal jeg gjøre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en mann på 39år som har falt totalt for en venninne av min beste venninne hun er 2 år eldre enn meg å har hatt ett litt vanskelig liv voldelig x. stoff å fengsel men det er noe jeg ser langt forbi å hun  driver jo ikke med noe stoff lengre,å hun sliter litt økonomisk da hun går på aap på nav.hun har å to barn en gutt på 20 å jente på 14 jenta har hun nå så ofte hun kan noe jeg har støtta henne veldig på :-) jeg har jo igjen ikke selvtillit i det hele tatt. får jo bestandig høre at jeg er utrolig omtenksom hjertegod behjelpelig å gjør mye mer for andre enn meg selv å er en ekte handy man da jeg kan alt som har med praktisk arbeid å gjøre jeg er ikke feit ikke tynn men ca 100kg 186cm høy å har selv øyne å vet det er veeeeeeeeldig mange som ser værre ut enn meg der ute :P trenger hjelp til å finne en måte å be henne med ut på en middag kino kaffe.... på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kunne du tenke deg å gå ut å spise middag med meg i helga?"

Anonymkode: fe53d...591

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Kunne du tenke deg å gå ut å spise middag med meg i helga?"

som sakt jeg har kun en person i hjerte mitt for tiden.men klart en middag er jo ikke å forakte uansett :-)

Skrevet
41 minutter siden, mojo2807 skrev:

som sakt jeg har kun en person i hjerte mitt for tiden.men klart en middag er jo ikke å forakte uansett :-)

🙄

Anonymkode: 2908b...c13

Skrevet
49 minutter siden, mojo2807 skrev:

Blir ikke noe middag før du har bedt henne ut. Man må jobbe for føden! :laugh:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke noe middag før du har bedt henne ut. Man må jobbe for føden! :laugh:

nei e vet jo å at e må be henne ut men e vet ikke hva e skal si til henne,har tydelig vert for lenge singel husker jo ikke hvordan enn gjorde dette :-(

Skrevet

Det var da veldig unødvendig og urelevant privatinfo om henne du kom med der. Det hadde holdt med bare spørsmålet ditt. 

Hvor mye har du pratet med henne via treff med din beste venninde da?  Jeg tenker at det beste her er å spørre bestevenninden din om hun tror "Pia" kan være noe for deg, for du syntes hun er så sjarmerende og vurderer å prøve deg. 
Og hvis du får klarsignal bare bli med å møt hun du liker flere ganger og vis deg fra en sjarmerende side og få en god tone , også send hun en melding å spør rett ut "Hei Annelise! Det er Tom her, lurte på om du hadde lyst til å bli med ut å spise en dag? :)

Anonymkode: 94df2...827

Skrevet

joda

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig unødvendig og urelevant privatinfo om henne du kom med der. Det hadde holdt med bare spørsmålet ditt. 

Hvor mye har du pratet med henne via treff med din beste venninde da?  Jeg tenker at det beste her er å spørre bestevenninden din om hun tror "Pia" kan være noe for deg, for du syntes hun er så sjarmerende og vurderer å prøve deg. 
Og hvis du får klarsignal bare bli med å møt hun du liker flere ganger og vis deg fra en sjarmerende side og få en god tone , også send hun en melding å spør rett ut "Hei Annelise! Det er Tom her, lurte på om du hadde lyst til å bli med ut å spise en dag? :)

joda det var vell litt mye info men du vet jo fortsatt ikke hvem dette gjelder :-) treffer henne til stadighet å vi har fått en utrolig god tone,hun mener jeg er utrolig lett å prate med å det samme mener jo jeg om henne,ja jeg er bestandig hyggelig høflig å setter alltid damene først,problemet er å klare å komme til det øyeblikket  å tørre å si hva e mener,å min beste venninne mener jo bare på at e bare må få fingeren ut....... bare så utrolig redd for å såre skuffe å selv bli såra skuffa

Skrevet
30 minutter siden, mojo2807 skrev:

joda

joda det var vell litt mye info men du vet jo fortsatt ikke hvem dette gjelder :-) treffer henne til stadighet å vi har fått en utrolig god tone,hun mener jeg er utrolig lett å prate med å det samme mener jo jeg om henne,ja jeg er bestandig hyggelig høflig å setter alltid damene først,problemet er å klare å komme til det øyeblikket  å tørre å si hva e mener,å min beste venninne mener jo bare på at e bare må få fingeren ut....... bare så utrolig redd for å såre skuffe å selv bli såra skuffa

Nei vet ikke hvem det gjelder, men det var jo helt urelevant info for det du egentlig lurte på. 
Når din bestevenninde sier du bare må få fingeren ut så er jo det en trygghet til en viss grad, om hun hadde visst at du overhodet ikke var den typen venninden sin likte så hadde hun jo sagt nei og frarådet seg å ta steget. 
Ja men sånn er det for alle, å være redd for å bli såra eller skuffa. 
Men hva mener du med at du er redd for å såre henne? Vet du ikke om du vil noe seriøst med henne? Nei da syntes jeg ikke du skal lure henne og få hun til å tro at du liker hun. Men om du er redd for å skuffe henne med ting du ikke er fornøyd med med deg selv så må du ikke tenke på det, når man liker noen godt så ser man bort fra skavanker og negative ting som ingen utdanning f eks osv. Så få fingern ut du! Den som intet våger intet vinner, vet du! :) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...