AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Del Skrevet 4. oktober 2017 Skal backpacke med venninne i Australia, Bali, Thailand osv, og reiser på mandag. Jeg var kjempemotivert til å trene meg opp, og var slank i utgangspunktet for et halvt år siden. I anledning at jeg sparte penger til turen jobbet jeg hele tiden i sommer, og mistet helt trening og kosthold. Jeg jobbet 7 dager i uka hver uke. Nå har jeg lagt på meg noen kilo, og føler meg ganske blubbete. Musklene mine er borte, og jeg føler meg skikkelig stygg og ekkel. Gruer meg til å gå i bikini, og til alle de fine bildene vi har snakket om. Treningslysten har også forsvunnet, og nå trøstespiser jeg selv om jeg vet jeg ikke bør! KLARER IKKE la vær. Tenker at kanskje jeg klarer å gå ned i vekt på turen, men vil fremdeles være helt slapp. Noen som har gode råd? Anonymkode: 36971...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Del Skrevet 5. oktober 2017 Solreiser? Høres ut som et vestkantord for syden 😂 Du tenker mer på hvordan du ser ut på bilder enn av hva du vil oppleve på turen. Det er en tankevekker. Det er jo rimelig sykt fokus. Hva skjer med dette jaget om bildedeling? Noe er i hvert fall riv ruskende galt. Kan du drite i å fokusere turen rundt det å ta bilder og heller reise på ferie for å oppleve og å se verden? Anonymkode: 9d035...1fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. oktober 2017 #3 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal backpacke med venninne i Australia, Bali, Thailand osv, og reiser på mandag. Jeg var kjempemotivert til å trene meg opp, og var slank i utgangspunktet for et halvt år siden. I anledning at jeg sparte penger til turen jobbet jeg hele tiden i sommer, og mistet helt trening og kosthold. Jeg jobbet 7 dager i uka hver uke. Nå har jeg lagt på meg noen kilo, og føler meg ganske blubbete. Musklene mine er borte, og jeg føler meg skikkelig stygg og ekkel. Gruer meg til å gå i bikini, og til alle de fine bildene vi har snakket om. Treningslysten har også forsvunnet, og nå trøstespiser jeg selv om jeg vet jeg ikke bør! KLARER IKKE la vær. Tenker at kanskje jeg klarer å gå ned i vekt på turen, men vil fremdeles være helt slapp. Noen som har gode råd? Anonymkode: 36971...43f Ja. Drit i det og nyt turen du har jobbet og spart til! Ingen andre bryr seg og om 25 år kommer du til å irritere vettet av deg hvis du ødelegger noe av gleden ved å fokusere på dette. Hilsen eldre dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har gode råd? Anonymkode: 36971...43f Ja, legg det vekk Ikke så dumt å ha et par ekstra kg å gå på om dere skal backpacke. Vanskelig å bli tjukk av det og turistdiaré. Anonymkode: 69404...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ikke bry deg med det. Og uansett er min erfaring at man automatisk mister vekt på lengre backpackerturer Anonymkode: 5b445...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg la bevisst på meg før backpackerturen min i fjor, for å "ha noe å gå på" i tilfelle dodgy mat og dårlig mage. Gikk ned 8 kg på 4 uker der nede. Anonymkode: e794f...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. oktober 2017 #7 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er lite du kan gjøre med det nå... Du reiser på mandag liksom LEgg det bort og nyt ferien din.. Det er mitt råd.... Drit da en lang feit faen om du har noen kilo ekstra på bildene dere skal ta, herregud.. Er ingen som ser på det, folk ser på hvor moro dere har det og det er det som skal skinne gjennom på bildene uansett.. ikke kroppen. Vær glad i kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Del Skrevet 5. oktober 2017 Folk er foresten fedd up av reisebilder og glossy instabilder. Ingen kommer til å bruke mange sekundene på de bildene uansett. Tro meg God tur. Du ser sikkert mye bedre ut enn du tror. Anonymkode: 9d035...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Del Skrevet 5. oktober 2017 TS her Ganske sykt at flere tror at det handler om bildeDELING, eller instagram. Jeg skal ut og reise på langtur og vil selvfølgelig ha MINNER derfra. Og vil gjerne at minnene skal være noe jeg tenker tilbake på som eldre og føler meg skikkelig pen, og drømmer tilbake om hvordan turen var, hvor fin jeg følte meg osv. Dessuten vil de andre jentene legge ut bilder, og jeg vil ikke være hun som ber folk slette bilder på sosiale medier, men jeg føler meg ikke komfortabel i bikinibilder på facebook eller instagram hvis jeg ikke føler meg vel i kroppen min.. Jeg har ikke sagt noe om at turen ikke er viktig i seg selv, det handler ikke om den, men er i forbindelse med at jeg skal på tur.. Til dere som sier dere gikk ned masse.. jeg håper det gjelder meg og, men at jeg ikke mister for mye muskelmasse. Skal prøve å være veldig aktiv og spise veldig sunt. Får jeg turistdiare får jeg se det positive i det haha Anonymkode: 36971...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå