Gå til innhold

Kan jeg være gravid før p-billeslutt og etter blødning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss at jeg skulle droppe pillene. Jeg hadde glemt et par-tre piller på det siste brettet, men tok dem når jeg husket, fullførte brettet og seks dager etter siste pille fikk jeg en liten blødning. Ingen vanlig blødning, mer brunlig. Tok i tampong og antok alt var som normalt. Tok den ut etter noen timer, men hadde ikke blødd mer. Hadde det samme morgenen/dagen etter. Altså ingen normal mensblødning, bare rar brun utflodlignende greier. 

Jeg har hele tiden tenkt at det var mensen, og at den var så rar og kort fordi jeg klusset med pillene. Men nå lurer jeg litt på, går det an at jeg er gravid? Selv etter den blødningen? Kan det ha vært noe annet? Og hva i så fall?

Anonymkode: fb7f9...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bli gravid når du glemmer så mange dager. Ta en test, men tror mest på din egen teori: hormonkluss fordi du rotet. 

Anonymkode: a0ec1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bli gravid når du glemmer så mange dager. Ta en test, men tror mest på din egen teori: hormonkluss fordi du rotet. 

Takk for svar! Pillene jeg tok kan man glemme to av og det går fint, og det er verre om man glemmer dem i uke 1 enn de andre ukene på brettet. 

Det er bare de blødningene som irriterer meg. Jeg pleier å få mensen hver gang fire dager inn i den pillefrie uka, og mensen varer i fire dager. Nå var det seks dager inn og ikke to dager engang. Heller ingen normal blødning. Det var ingenting rødt! Jeg må vel ta en test, men jeg har ikke muligheten til å få kjøpt en på noen dager. 

Hvis jeg er gravid kan det være grunnen til jeg er så sykt trøtt for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Pillene jeg tok kan man glemme to av og det går fint, og det er verre om man glemmer dem i uke 1 enn de andre ukene på brettet. 

Det er bare de blødningene som irriterer meg. Jeg pleier å få mensen hver gang fire dager inn i den pillefrie uka, og mensen varer i fire dager. Nå var det seks dager inn og ikke to dager engang. Heller ingen normal blødning. Det var ingenting rødt! Jeg må vel ta en test, men jeg har ikke muligheten til å få kjøpt en på noen dager. 

Hvis jeg er gravid kan det være grunnen til jeg er så sykt trøtt for tiden?

Ja, du kan bli veldig rar og utmattet før en positiv test om du er gravid. Men det kan man bli av mange andre ting også. Du må bare teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...