AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hønehjørnet. Hørte om gruppen, men meldte meg ut etter 2 dager, pga andre kan se jeg er medlem Mat fra bunnen Ble kastet ut etter en dag. Stilte feil spørsmål Anonymkode: 07738...937
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: meldte meg ut etter 2 dager, pga andre kan se jeg er medlem Alle oppegående sjeler forstår jo da at det er en del som er der inne kun for underholdningens skyld. Jeg har en håndfull venner som er medlem, og jeg kjenner dem jo godt nok til å vite at de faktisk ikke er seriøse medlemmer. Anonymkode: 5925a...050 1
Tanuki Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Gapestokken, var medlem i noen timer. Fatter ikke at folk syns det er så morro å krangle og henge ut andre.
EvaLena Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Gapestokken er helt jævlig. Meldte meg ut igjen ganske fort. Hønehjørnet er jeg på bare for å få meg en god latter innimellom. Når folk snakker om taushetsplikt og lukket gruppe, så lurer jeg på om de i det hele tatt har omløp i topplokket. Husker ikke helt hvor mange medlemmer det er på HH, men er iallefall 40 000. Live sendingene er jo bare så kleine at jeg må se på innimellom. Hun ene ser vi jo egentlig fint lite til, hun sitter stort sett inne i en røyksky. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Herregud, prøvde å bli medlem i gapestokken for å se hva som foregår der. Ble ikke godtatt på grunn av at jeg svarte ja på spørsmålet om jeg rapporterer i grupper (Dumme meg). Anonymkode: ba593...798 1
Den røde fare Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, prøvde å bli medlem i gapestokken for å se hva som foregår der. Ble ikke godtatt på grunn av at jeg svarte ja på spørsmålet om jeg rapporterer i grupper (Dumme meg). Anonymkode: ba593...798 Det er så tåpelig med slike spørsmål🤣 Ingen får jo vite hvem som har rapportert likevel. 1
Gjest Melis123 Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Jeg er medlem i Hønehjørnet etter tips herfra. Litt underholdene, og litt «puteTV»🙈 tror jeg må melde meg ut snart for blir litt mye😊
Hattivatti Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 (endret) Gapestokken er ei gruppe for seg selv. Hønehjørnet er bare barnemat i forhold synes jeg. Det finnes så mange merkelige mennesker i den gruppen at halve kunne vert nok Endret 17. november 2017 av Ryuk
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 En gruppe for friville barnløse. Tenkte det var et sted hvor vi kunne le litt over irritasjonen på barnevognmafiaen, ting vi liker med å være barnløs og sånne ting, men folk postet jo artikler om barn som hadde blitt drept og syntes det var ufattelig morsomt... Er ikke medlem der lengre. Anonymkode: bf68a...305
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #10 Skrevet 17. november 2017 Mat fra bunnen. Frekkeste og mest håpløse gruppe på fb. Skal være blogg i tillegg Adminsa vet ikke hva de holder på med og maten er ...vet ikke hva jeg skal si. Mat fra bloggen er: Det beste som er skapt på denne jord. Virker det som. De fleste oppskrifter er stjålet fra andre, uten at det blir gitt kred.Tror 90 % av de som er medlemmer er der for kun å se på galskapen. Det viser seg på besøk på blogg og instagram. Men på fb blir grunnleggeren hyllet. Alle begynner innlegg med unnskyldninger som: admin må bare slette, ikke for å klage osv. Kan du noe om mat, kan du lage mat, får du mye likerklikk så blir du lite populær, så blir du kastet ut. Det er helt vilt. Anonymkode: 07738...937 2
Gjest C.Tramell Skrevet 17. november 2017 #11 Skrevet 17. november 2017 On 5.10.2017 at 12:50 AM, AnonymBruker said: Alle oppegående sjeler forstår jo da at det er en del som er der inne kun for underholdningens skyld. Jeg har en håndfull venner som er medlem, og jeg kjenner dem jo godt nok til å vite at de faktisk ikke er seriøse medlemmer. Anonymkode: 5925a...050 Jeg er forholdsvis oppegående, men jeg tenker mitt om folk som er med i Mannegruppa Ottar eller Hønehjørnet.
Sphynx Skrevet 17. november 2017 #12 Skrevet 17. november 2017 På 5.10.2017 den 9.18, EvaLena skrev: Gapestokken er helt jævlig. Meldte meg ut igjen ganske fort. Hønehjørnet er jeg på bare for å få meg en god latter innimellom. Når folk snakker om taushetsplikt og lukket gruppe, så lurer jeg på om de i det hele tatt har omløp i topplokket. Husker ikke helt hvor mange medlemmer det er på HH, men er iallefall 40 000. Live sendingene er jo bare så kleine at jeg må se på innimellom. Hun ene ser vi jo egentlig fint lite til, hun sitter stort sett inne i en røyksky. Røyksky Vet iallefall hvem du snakker om. Det er akkurat det, at det er så kleint. God/dårlig underholdning. Akkurat som trash TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå