AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Del Skrevet 4. oktober 2017 Vi leverer klær til gjenvinning. Da rene og hele klær som andre kan bruke. Men lærte nylig at ALT av klær skal leveres inn, også truser, sokker, BHer osv. Men- skal dette leveres samme sted?? Altså- Fretex reklamerer med å ta imot alt, også ødelagt tøy. Men gamle, utslitte truser og sokker? Anonymkode: 6df3e...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Del Skrevet 4. oktober 2017 Utslitte truser kan du selge til gamle pervoer på finn Anonymkode: 25dc1...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvis det er ren bomull (evt. andre naturstoffer) kan du kaste dem i komposten. Anonymkode: 4ff72...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Del Skrevet 5. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi leverer klær til gjenvinning. Da rene og hele klær som andre kan bruke. Men lærte nylig at ALT av klær skal leveres inn, også truser, sokker, BHer osv. Men- skal dette leveres samme sted?? Altså- Fretex reklamerer med å ta imot alt, også ødelagt tøy. Men gamle, utslitte truser og sokker? Anonymkode: 6df3e...c4c Ja utslitte men rene truser skal visst også til Fretex. De vil ha alt av tekstil nå. Klær som ikke kn gjenbrukes , stå om til noe annet eller brukes som fyll i ett eller annet. Anonymkode: 728c5...35b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg også hørte nylig om dette. Men hvorfor er de ikke flinkere til å informere om dette? Det har visst vært sånn i et par år. Anonymkode: b4e2a...01c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 H&M tar imot alt, inkludert gamle hullete klær. Fretex blir jeg ikke klok på; noen ganger klager de over at folk donerer utslitte klær som ikke kan videreselges og som bare må kastes, andre ganger påstås det at de tar imot alt. Anonymkode: ad44f...2d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Del Skrevet 5. oktober 2017 UFF sorterer også ut til gjenvinning. Mange klesbutikker tar også imot brukte klær nå. Da får man gjerne en gavesjekk eller rabatt på en vare også Anonymkode: aef20...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Del Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: H&M tar imot alt, inkludert gamle hullete klær. Fretex blir jeg ikke klok på; noen ganger klager de over at folk donerer utslitte klær som ikke kan videreselges og som bare må kastes, andre ganger påstås det at de tar imot alt. Anonymkode: ad44f...2d1 https://sortere.no/slankrestavfallet/ikke-kaste-klaerne-i-restavfallet/ Anonymkode: aef20...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Del Skrevet 5. oktober 2017 De gamle trusene mine kastes. Fysj... Anonymkode: 19d54...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja utslitte men rene truser skal visst også til Fretex. De vil ha alt av tekstil nå. Klær som ikke kn gjenbrukes , stå om til noe annet eller brukes som fyll i ett eller annet. Anonymkode: 728c5...35b Jeg leverte en med dritt i en gang. Anonymkode: 9b85c...50b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Del Skrevet 5. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg leverte en med dritt i en gang. Anonymkode: 9b85c...50b Håper du troller. Anonymkode: 521a5...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå