Sunny251 Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Hei! ok, hørtes kanskje vel dramatisk ut med valg av tema. Men nå har jeg datet en fyr siden juni. Vi har det veldig gøy når vi er med hverandre. Men han sender _ALDRI_ meldinger med mindre det handler om neste gang vi skal treffes! Eller noen annen form for noe nyttig.... Vi var nylig på hver vår tur, jeg spurte om han var kommet frem og hadde det bra. Han svarte kun på spm og spurte ikke meg tilbake. Dette skjer omtrent _hele_ tiden!!! Han viser null nada, null komma nix interesse via chat/ SMS. Jeg blir gaaaal! Problemet mitt er at jeg er konfliktsky menneske som oftest setter på et smil og lar ting ligge om det er ting som irriterer meg. Jeg har faktisk irritert meg over dette fra starten av, men aldri nevnt det.han er steindaug i samtalene... jeg Er jo litt redd for å virke som en needy bitch som vil ha oppmerksomhet 24/7. MEN jeg synes ikke det er urimelig å forvente å få litt meldinger av og til! Nå har jeg vært bortreist på jobb hele denne uken, siden søndag. Har ikke hørt ett KVEKK! Nå tenker dere sikker at det er tydelig han ikke er interessert. Men greia er at i helga som var introduserte han meg med på fest til kompiser. Har også truffet venner og familie. Er ganske sikker på at han liker meg. Han viser det godt til kompiser og prater som han ser frem. Vi har det tipp topp sammen, men jeg sliter de dagene vi ikke er med hverandre, og han ikke gir en eneste lyd! Prøver å sende snaps osv, ingen respons på det hell ( greit nok da han ikke er snap fyren) Han er ikke type badboy. Men er en skjønn og sjarmerende nerd. Realfagslærer, spiller sjakk, osv. Har også inntrykk av at han ikke har vært med så mange jenter. (Overraskende med tanke på utstråling og utsenede❤️). Kanskje han ikke vet hvordan flørte med jenter? Men alle mannfolk som dater en jente i startfasen skjønner vell at de må vise litt insiativ inni mellom, også de gangene vi ikke er sammen? Vi er begge travle så er kanskje med hverandre to ganger i uka. Hvilket betyr som dere skjønner, st resten av de 5 dagene er det helt dødt ! Men ja...... ikke vet jeg!!!! Får lyst til å rive av meg håret og slå hull i en vegg fordi jeg irriterer meg jævli mye når han ikke gir oppmerksomhet! Jeg er nå på dag 4 uten kontakt. Alsååååååå.... WHAT TO DO?! Skal jo ta dette opp med han,men hvordan? Liker han så godt og er redd for å skremme han... Endret 4. oktober 2017 av Sunny251
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Han høres ikke veldig interessert ut. Synes du burde dumpe han. Anonymkode: 9d3de...c2d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Det kan høres ut som det er en grunn til at han har hatt få damer..snakk med han. Anonymkode: 2bd80...610
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Dette var jo helt normalt for 10 år siden Anonymkode: 2816f...6c4 10
Sunny251 Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette var jo helt normalt for 10 år siden Anonymkode: 2816f...6c4 Haha skulle faktisk heller ønske jeg hadde min gullalder for 10 år siden og slapp dette sosiale medier dritte 5
Ulla Ullsokk Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Gjetter at han ikke tenker over det en gang... Antagelig bli han overrasket når du tar det opp 8
Gjest Mass Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 15 minutter siden, Sunny251 skrev: Hei! ok, hørtes kanskje vel dramatisk ut med valg av tema. Men nå har jeg datet en fyr siden juni. Vi har det veldig gøy når vi er med hverandre. Men han sender _ALDRI_ meldinger med mindre det handler om neste gang vi skal treffes! Eller noen annen form for noe nyttig.... Vi var nylig på hver vår tur, jeg spurte om han var kommet frem og hadde det bra. Han svarte kun på spm og spurte ikke meg tilbake. Dette skjer omtrent _hele_ tiden!!! Han viser null nada, null komma nix interesse via chat/ SMS. Jeg blir gaaaal! Problemet mitt er at jeg er konfliktsky menneske som oftest setter på et smil og lar ting ligge om det er ting som irriterer meg. Jeg har faktisk irritert meg over dette fra starten av, men aldri nevnt det.han er steindaug i samtalene... jeg Er jo litt redd for å virke som en needy bitch som vil ha oppmerksomhet 24/7. MEN jeg synes ikke det er urimelig å forvente å få litt meldinger av og til! Nå har jeg vært bortreist på jobb hele denne uken, siden søndag. Har ikke hørt ett KVEKK! Nå tenker dere sikker at det er tydelig han ikke er interessert. Men greia er at i helga som var introduserte han meg med på fest til kompiser. Har også truffet venner og familie. Er ganske sikker på at han liker meg. Han viser det godt til kompiser og prater som han ser frem. Vi har det tipp topp sammen, men jeg sliter de dagene vi ikke er med hverandre, og han ikke gir en eneste lyd! Prøver å sende snaps osv, ingen respons på det hell ( greit nok da han ikke er snap fyren) Han er ikke type badboy. Men er en skjønn og sjarmerende nerd. Realfagslærer, spiller sjakk, osv. Har også inntrykk av at han ikke har vært med så mange jenter. (Overraskende med tanke på utstråling og utsenede❤️). Kanskje han ikke vet hvordan flørte med jenter? Men alle mannfolk som dater en jente i startfasen skjønner vell at de må vise litt insiativ inni mellom, også de gangene vi ikke er sammen? Vi er begge travle så er kanskje med hverandre to ganger i uka. Hvilket betyr som dere skjønner, st resten av de 5 dagene er det helt dødt ! Men ja...... ikke vet jeg!!!! Får lyst til å rive av meg håret og slå hull i en vegg fordi jeg irriterer meg jævli mye når han ikke gir oppmerksomhet! Jeg er nå på dag 4 uten kontakt. Alsååååååå.... WHAT TO DO?! Skal jo ta dette opp med han,men hvordan? Liker han så godt og er redd for å skremme han... Du hadde kanskje fått mer livskvalitet dersom du turde å ta slike ting opp før du sprekker i sinne. Men altså - dette er deg. Er du redd for å skremme en mann bort ved å være deg selv? Jeg hadde tidligere tendenser til å vise alle mine sider med en gang pga samme problematikk som dette (jeg klarer ikke "spille en rolle" som blid viss jeg er sint f.eks), men tenkte at da visste han hvertfall hva han gikk til i så fall - så ble jeg tryggere på å ta opp ting før jeg ble sint senere. Kan bare si at det påvirket ikke følelsene hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Som å lese om meg selv! Dater også en sånn type. Og jeg er også konfliksky og sliter med tanke på å ta det opp. Jeg tenker på ham nesten konstant. Er forelsket. Men han gir ikke den bekreftelsen jeg vil ha når vi ikke er med hverandre. Og når vi er med hverandre er alt helt fantastisk. Han har også hatt få damer og jeg tenker at dette kanskje er en av grunnene. Det er null flørting når vi tekster også. Jeg prøver litt innimellom, men responsen er der ikke. Er ganske sikker på at han er interessert. Han gir jo uttrykk for det når vi er sammen. Men savner liksom en god morgen eller natta melding, som jeg er vant til når man dater. Har vurdert om jeg skal ta det opp. Tror jeg kommer til å gjøre det neste gang vi sees. Om han da bare svarer at han bare er sånn, er det greit. Da slipper jeg hvertfall å lure på om han ikke er så interessert. Og om det skulle vise seg at det er pga at han er usikker eller ikke har de rette følelsene vil jeg heller vite det nå enn senere. Så det er vel bare å hoppe i det å bringe temaet på banen. Anonymkode: 9a464...f29
Minitroll Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Dere treffes to ganger i uka, og du er i ferd med å få sammenbrudd?! Har du ikke et liv uten om sosiale medier? Du må ta deg sammen og bli mer selvstendig, kvinne! Han har det sikkert bare travelt, og ønsker å slappe litt av. Edit: ser at det står i innlegget ditt at begge har det travelt, så da skjønner jeg hvertfall ikke hva du klager over... Endret 4. oktober 2017 av Minitroll
Sunny251 Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, Minitroll skrev: Dere treffes to ganger i uka, og du er i ferd med å få sammenbrudd?! Har du ikke et liv uten om sosiale medier? Du må ta deg sammen og bli mer selvstendig, kvinne! Han har det sikkert bare travelt, og ønsker å slappe litt av. Edit: ser at det står i innlegget ditt at begge har det travelt, så da skjønner jeg hvertfall ikke hva du klager over... Selvsagt har jeg det! synes det går Ann å vise litt initiativ uansett! Jeg forlanger ikke 24/7 oppmerksomhet. Det er snakk om å sende en melding av og til og kanskje spørre tilbake når jeg spør han om ting. 1
Sunny251 Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som å lese om meg selv! Dater også en sånn type. Og jeg er også konfliksky og sliter med tanke på å ta det opp. Jeg tenker på ham nesten konstant. Er forelsket. Men han gir ikke den bekreftelsen jeg vil ha når vi ikke er med hverandre. Og når vi er med hverandre er alt helt fantastisk. Han har også hatt få damer og jeg tenker at dette kanskje er en av grunnene. Det er null flørting når vi tekster også. Jeg prøver litt innimellom, men responsen er der ikke. Er ganske sikker på at han er interessert. Han gir jo uttrykk for det når vi er sammen. Men savner liksom en god morgen eller natta melding, som jeg er vant til når man dater. Har vurdert om jeg skal ta det opp. Tror jeg kommer til å gjøre det neste gang vi sees. Om han da bare svarer at han bare er sånn, er det greit. Da slipper jeg hvertfall å lure på om han ikke er så interessert. Og om det skulle vise seg at det er pga at han er usikker eller ikke har de rette følelsene vil jeg heller vite det nå enn senere. Så det er vel bare å hoppe i det å bringe temaet på banen. Anonymkode: 9a464...f29 Ja da har vi det ganske likt!!🙈 Tenker også at jeg skal ta det forsiktig opp med ham neste gang vi sees. Får satse på at disse mannfolka bare er sånn... men mange av mine venninner reagerer på den lille kontakten vi har. Jeg skal uansett ta det opp. Orker ikke å analysere mer🙈
Sunny251 Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #12 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Gjetter at han ikke tenker over det en gang... Antagelig bli han overrasket når du tar det opp Jeg krysser fingrene for det😅🙊 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tok dette opp med min kjæreste, men da hadde det også gått langt slik at jeg var såret, forbannet, usikker osv. Så en gang han var borte i nesten 2 uker uten å knapt gi lyd fra seg uten at jeg gjorde det først (prøvde å ta hevn ved å ikke heller sende til han - idiiotisk, ja, og ikke sånn jeg vil ha det i et forhold), ringte jeg han å gråt og spurte om han ikke brydde seg om meg osv. Det ble litt dramatisk kan man si. Han tenkte ikke over det. Men etterhvert skjønte han at jeg trengte å høre fra han mer, og ble flinkere. Men det skal sies at dette på en måte også ble litt krampaktig, det føltes ikke så naturlig som når jeg ellers har datet/vært sammen med noen som tar kontakt med en selvfølge. Så det ble slutt etterhvert fordi vi var så ulike. Jeg kjente et stort savn etter det å ha god kontakt, ønske å snakke med hverandre og at samtalene "ga meg noe". Jeg fant ut at jeg ikke trivdes med å ha en kjæreste jeg ikke følte det naturlig å kontakte - jeg vil ha en som er min nr. 1 for å fortelle stort og smått Synes du skal ta det opp med han, og se hva som skjer. Kanskje dere bare ikke passer sammen Anonymkode: 7aa89...00c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Skrevet 5. oktober 2017 Dater en slik selv. Han har hatt få forhold. Han er helt elendig på å holde meg varm og å flørte. Jeg snakker ikke nødvendigvis om å få meldinger men savn av meldinger er der. Han er så redd for å si og gjøre noe feil så han er helt handlingslamma. Og jeg har gitt opp tror jeg. Jeg kjenner jeg bare skyver han lengre ut i vennesona. Jeg må ha noe bekreftelse fra han på at han vil være mer enn en venn. Så lenge det ikke skjer så vil han bli sendt dit. Jeg har sagt ifra og han sier han er dårlig på å flørte. Men jeg må ha noe. Og jeg kan jo ikke endre hvem han er. Æsj dette er vanskelig. Anonymkode: 90693...874 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 Aller først. Har dere pult? Hvis ikke er det ikke så rart han holder tilbake litt. Bare vent, etter dere har hatt sex så blir han mer personlig og tilstedeværende. Anonymkode: 76e6c...037
Simmis Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 Min kjære mann var sånn da vi starta å date, men det er over 10 år siden da 😝 Men han er sånn ennå han altså 😂 Jeg ble vant til det tilslutt jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 Dere har datet i 4 måneder og er fremdeles ikke kjærster?! Og han gidder ikke engang sende deg meldinger uten om når dere møtes? Dere har et puleforhold, ikke et romantisk forhold. Du blir brukt og utnyttet.... Anonymkode: 245c5...42f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #18 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, Sunny251 skrev: Ja da har vi det ganske likt!!🙈 Tenker også at jeg skal ta det forsiktig opp med ham neste gang vi sees. Får satse på at disse mannfolka bare er sånn... men mange av mine venninner reagerer på den lille kontakten vi har. Jeg skal uansett ta det opp. Orker ikke å analysere mer🙈 Er ikke noe å ta forsiktig opp, du må ta det opp på vanlig måte! Hvis dere har datet siden juni så kjenner dere vel hverandre ganske godt og burde være trygge på hverandre! Jeg ville sagt rett ut og på vanlig måte "Hva ser du egentlig i oss? Vil du ha noe forhold i livet ditt nå? Jeg blir så usikker på deg når jeg aldri hører noe fra deg i hverdagen og syntes det er koselig om vi kan tekste litt oftere selvom vi ikke treffes Man må jo vise dedikasjon ellers også og ikke bare de gangene vi møtes! " Anonymkode: 245c5...42f
Horten Market Skrevet 5. oktober 2017 #19 Skrevet 5. oktober 2017 Dette er ikke utypisk for nerdetypen. De mangler litt evnen til så se ting fra andres perspektiv. Han skjønner da ikke hvordan du opplever stillheten og mangel på respons. En annen sak er at forsiktige menn kan bli skremt til taushet av fordommer og trakassering som menn blir utsatt for i media i dag. Man blir redd for å tråkke feil og anklaget for å være gris og drive med seksuell trakassering. En naturlig melding fra en mann er for eksempel "savner musa di". Ville du akseptert det, og forstått at han uttrykker et savn etter hele deg? Eller hadde du tenkt at han er en gris. En del kvinner har dessverre en underutviklet evne til å tolke utsagn fra menn, og når menn blir misforstått til de grader, velger noen heller å være taus. 1
Gjest chisandra Skrevet 5. oktober 2017 #20 Skrevet 5. oktober 2017 Når dere er sammen; virker det som han har noe særlig kontakt med andre på sms etc.? Fikler mye med mobilen? Hvis ikke, så er han bare sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå