AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Finner ikke fakturaen. Hvordan gjør jeg dette? DNB. Bruker egentlig ikke Mastercard, men gjorde det for ikke lenge siden. Anonymkode: 54079...133
TMB Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Logg inn i nettbanken, gå til "lån og sparing > mine lån og kredittkort". Der ser du kontonummeret til kortet. Gå til "betal en regning" og betal til det kontonummeret. Du trenger ikke skrive noe i "kid/kommentar". Gjør du det på den måten, kan du se bort ifra fakturaen de automatisk sender ut hver måned. Kan også betale inn på kortet underveis i måneden, etc. Endret 5. oktober 2017 av TMB
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Ett pro-tip er å sette opp autogiro på utestående beløp. Banken hater det, men da trenger du aldri å betale en krone i kredittkort renter igjen. Anonymkode: a0dcd...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ett pro-tip er å sette opp autogiro på utestående beløp. Banken hater det, men da trenger du aldri å betale en krone i kredittkort renter igjen. Anonymkode: a0dcd...3b6 Veldig lurt, det samme gjør moren mine. Hu må ikke bruke kredittkort, men tjener opp div bonuser så det er veldig smart 👌🏼 Anonymkode: a806e...41b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Et annet spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på, er om man kan gå til banken å legge de pengene jeg skylder på mastercardet inn i lånet? Har for lengst klippet kortet å vil aldri bruke mastercard igjen. Beklager at jeg sporer litt av på Ts sitt spørsmål. Men finner du ikke fakturaen kan du gå inn på dine sider til leverandøren av mastercardet. Der står alt. Anonymkode: 4a5d9...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå