AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Dette har Kansje ikke noe med denne kategorien å gjøre men jeg er nå 39 dager sen med mensen og lurer på hvorfor. Tidligere har jeg hatt uregelmessig mens men jeg har aldri holdt telling. Jeg bruker ingen prevensjon men har aldri blitt gravid og er seksuelt aktiv. Tidligere har jeg hatt cyster på eggstokkene men ikke noe som er veldig unormalt i følge gynekolog. Jeg sluttet å gå til gynekolog for mange måneder siden da jeg ble "friskmeldt" jeg har litt problemer med at jeg til tider kaster opp maten jeg spiser og har gjort dette litt i det siste. Jeg trener ganske mye og har alltid hatt flat mage og er slank og i god form. Nå er mensen som sagt 39 dager sen og jeg er oppblåst og har vondt i venstre nedre del av ryggen og av og til magesmerter både ekstremt kraftig og mindre vondt. Kan dette være graviditet eller bare en sammenheng med oppkast osv. ? Har i tillegg gått opp 2 kg fra å aldri ligge over 58kg til å nå ligge på 60.... noen somhar noen teorier? Har bestilt legetime men det er ikke før om3uker... Anonymkode: a29bc...910
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Det har ikke slått deg at du kan ta en test? Anonymkode: 47c82...a1c 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Har du tatt en test? Anonymkode: ec589...169
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke slått deg at du kan ta en test? Anonymkode: 47c82...a1c Jo... jeg har tenkt på det. Lurer bare på om noen kjenner seg igjeneller har en aning Anonymkode: a29bc...910
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo... jeg har tenkt på det. Lurer bare på om noen kjenner seg igjeneller har en aning Anonymkode: a29bc...910 Du kan kjøpe en test i morgen, når du er godt over en måned på overtid trenger du ikke tenke på morgenurin. Eller du kan vente tre uker på legetime. Andre, alternative forklaringer: du har ubevisst lagt om kostholdet ditt, slik at du blir mer oppblåst og har gått opp i vekt. Du jobber i barnehage, og har fått årets omgangssyke, uten at du har ligget langflat. Du trener mer enn "ganske mye", og har mistet mensen. Du har ikke hatt eggløsning. Du har fått store cyster som du merker godt. Du er forstoppet. Du har veid deg på kvelden etter en helg med mye salt mat og drikke. Alt det er spekulasjoner selvsagt, men ikke mer spekulasjon enn "du er gravid". Anonymkode: 47c82...a1c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Begynn med å ta en test. Ellers er det mye som kan gi smerter i underlivet. Alt fra tarmer til urinveier. Ikke for å skremme, men: Har du lest deg opp på symptomer for livmorhalskreft? Anonymkode: a4ca4...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå