Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ex-svigermor er veldig opptatt av utdanningen min og vil hjelpe. Fint det. Men i det siste har det stoppet opp og jeg strøk for tredje gang denne uka i en prøve. Har søkt et 4 forsøk og håper det går. Har vært en dårlig periode, men jeg vet jeg egentlig kan! Men hun spurte meg for noen dager siden om praksisplass og jeg gadd ikke svare siden jeg foreløbig ikke kommer meg ut i praksis før om minimum to uker om alt ordner seg med siste eksamen. Er jeg slem? Er rimelig flau av meg selv og gidder ikke medlidenhet fra andre. Har nok med meg selv og er sykt skuffet. Så hun skrev på fb nå. Eksen min har sladret til henne at jeg strøk. 

Anonymkode: 02d68...4d5

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage pga denne eksamen?

Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Hvor mange tråder skal du lage pga denne eksamen?

En siste, men hvis det plager deg må du ikke svare altså 

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med å fjerdeforsøket!  (Ikke medlidende tonefall.)

Siden hun er eks-svigers er det i hvert fall ikke familieæren hun tenker på - virker som hun har gode motiver. 

Enten si at det kjennes som press, eller (hvis relevant) - ikke del oppturene uoppfordret, slik at hun forventer oppdateringer.

Skrevet

Lykke til, du klarer det 😊

Skrevet
3 minutter siden, Elghund skrev:

Lykke til med å fjerdeforsøket!  (Ikke medlidende tonefall.)

Siden hun er eks-svigers er det i hvert fall ikke familieæren hun tenker på - virker som hun har gode motiver. 

Enten si at det kjennes som press, eller (hvis relevant) - ikke del oppturene uoppfordret, slik at hun forventer oppdateringer.

Det er mye mulig. Men føler det er press fra alle kanter her. Kanskje derfor det er ekstra press føles det ut som. Men takk☺ Hun mener det sikkert bare godt. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mye mulig. Men føler det er press fra alle kanter her. Kanskje derfor det er ekstra press føles det ut som. Men takk☺ Hun mener det sikkert bare godt. 

Ekstra stressende▪ å skulle ta et 4 forsøk 

Skrevet

Det betyr bare at hun bryr seg, det er sånt som skjer når man får en svigerdatter. Ikke ta det ille opp.

Men lykke til på fjerde forsøk! Du har stå-på-vilje, det er gull verdt! Og så smaker det nok ekstra godt å få prøven i boks når du har hatt sånn slit med den på veien.

Anonymkode: be0ba...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...