Gå til innhold

Får ikke matcher på tinder eller nettdating - Møter sjeldent kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt lite suksess med dating på nett eller applikasjoner. Særlig tinder var det tungt å ikke finne noen som var interessert å prate en gang.

Hvilke arenaer er det best å møte kvinner?

Anonymkode: c1aca...a4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du oser av JEG-VIL-GJERNE-TREFFE-KVINNER, slik som noen menn gjør, så tror jeg en del - undertegnede inkludert - skygger banen. (De fleste ønsker å føle seg spesielle, og noen som gir inntrykk at de er på jakt etter en hvilken som helst kvinne, vil dermed ikke gi det inntrykket). Det kan være noe med fremgangsmåten som er avskrekkende, og da hjelper det ikke å skifte sted. Det gjelder for så vidt for kvinner også. Desperasjon kler ikke oss noe særlig godt heller.

Og det har ikke vært videre vellykket de gangene jeg har vært desperat etter å møte noen. - Mens når jeg derimot er avslappet og ikke tenker at jeg er ute etter å møte noen, så skjer det meste mye lettere. 

Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Hvis du oser av JEG-VIL-GJERNE-TREFFE-KVINNER, slik som noen menn gjør, så tror jeg en del - undertegnede inkludert - skygger banen. (De fleste ønsker å føle seg spesielle, og noen som gir inntrykk at de er på jakt etter en hvilken som helst kvinne, vil dermed ikke gi det inntrykket). Det kan være noe med fremgangsmåten som er avskrekkende, og da hjelper det ikke å skifte sted. Det gjelder for så vidt for kvinner også. Desperasjon kler ikke oss noe særlig godt heller.

Og det har ikke vært videre vellykket de gangene jeg har vært desperat etter å møte noen. - Mens når jeg derimot er avslappet og ikke tenker at jeg er ute etter å møte noen, så skjer det meste mye lettere. 

Men om jeg ikke møter damer er jo det ingen "håp".

Skrevet

Om du får noen kvinnelige bekjenter til å kikke over profilene du har lagd på nett, kan du kanskje få noen tips til å gjøre dem mer attraktive. Det er en del profiler der ute som er svært dårlig lagt opp, og jeg tror kunne fått flere matcher med litt oppussing. 

Skrevet

Røde kors har godt rykte på seg. Meld deg som frivillig hos dem?

Skrevet
1 time siden, Sparkling_Pink skrev:

Røde kors har godt rykte på seg. Meld deg som frivillig hos dem?

Det kunne vært interessant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...