AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Selv om de vil ha kjæreste, er det fordi de ikke finner så enkelt noen de faller for? La oss si de er en gjeng med mange. De fleste er et par, men noen få er evig single. De dater, men de blir ikke noe mer. Hva er det med dem? Er det så vanskelig å finne noen man virkelig faller for? Anonymkode: cec31...184
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Vanskelig å finne folk som er seriøse. Spesielt for kvinner. Anonymkode: 51ee4...90a 2
Gjest JeSuisLouise Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Det handler jo ikke bare om å finne noen man faller for, det må jo være gjensidig. Jeg har likt veldig mange menn, dessverre har det sjelden vært gjensidig. Så jeg er vel en sånn type person du beskriver. Mens en kveld jeg bare skulle ta en øl etter jobb møtte jeg han som nå er kjæresten min Så det handler litt om flaks og tilfeldigheter også.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanskelig å finne folk som er seriøse. Spesielt for kvinner. Anonymkode: 51ee4...90a Jepp, menn vil jo som kjent bare tømme seg i flest mulig damer og unngå forpliktelser. Sånn holder de på til de er 80 og pleietrengende. Anonymkode: 586f3...6da 2
Miklo Velka Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: La oss si de er en gjeng med mange. De fleste er et par, men noen få er evig single. De dater, men de blir ikke noe mer. Hva er det med dem? Er det så vanskelig å finne noen man virkelig faller for? Jeg faller for mange jeg, men når ingen faller for meg så blir det liksom ikke så mye mere.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Hva med menn i denne situasjonen? Som gir uttrykk for at de vil ha kjæreste? Anonymkode: cec31...184
Gjest O.G. Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om de vil ha kjæreste, er det fordi de ikke finner så enkelt noen de faller for? La oss si de er en gjeng med mange. De fleste er et par, men noen få er evig single. De dater, men de blir ikke noe mer. Hva er det med dem? Er det så vanskelig å finne noen man virkelig faller for? Anonymkode: cec31...184 Vi er dødssære er min teori.
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg er sjeldent så tiltrukket og så begeistret for noen at jeg kunne tenkt meg forhold med dem. Jeg må være forelsket og genuint interessert i en mann for å kunne være sammen med han. Det skjer så og si aldri, så når jeg først faller så faller jeg for en evighet og så råtner jeg på rot etterhvert. Jo, og så er jeg sær som @O.G.
Sparkling_Pink Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Det er ikke vanskelig å falle for. Det er værre å falle for riktig menneske. Da blir det skummelt i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med menn i denne situasjonen? Som gir uttrykk for at de vil ha kjæreste? Anonymkode: cec31...184 99% av alle menn vil jo bare ligge rundt og tømme seg. Menn har ikke følelser etter min erfaring. Anonymkode: 586f3...6da
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 99% av alle menn vil jo bare ligge rundt og tømme seg. Menn har ikke følelser etter min erfaring. Anonymkode: 586f3...6da Virker som de får det dersom jeg ikke legger meg med dem. jeg er jomfru fremdeles, men skal ligge med mannen den dagen jeg vil bli kvitt han. Anonymkode: cec31...184
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg er også en sånn person... Skal mye til før jeg forelsker meg/blir betatt, og når jeg først gjør det, er det meget sjelden interessen er gjensidig.. Så da går jeg her da, og venter på neste Anonymkode: 5b794...0e5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg tror folk har forskjellige grunner til dette. Jeg mener selv jeg bare ikke har møtt "den rette", men jeg faller ikke lett for folk heller da. I løpet av de siste seks årene har det vært én person jeg har giddet å date over noe tid, men ham ble det heller ikke seriøst med. Jeg får ikke lett følelser. Anonymkode: 54c48...fa0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jepp, menn vil jo som kjent bare tømme seg i flest mulig damer og unngå forpliktelser. Sånn holder de på til de er 80 og pleietrengende. Anonymkode: 586f3...6da (Håper du prøver å være morsom?) 1 hour ago, AnonymBruker said: 99% av alle menn vil jo bare ligge rundt og tømme seg. Menn har ikke følelser etter min erfaring. Anonymkode: 586f3...6da Hahahah, dette er jo bare tull. Se rundt deg! Flust av menn i forhold! Dette er noe som kommer fra kvinner som ikke forstår at menn skiller veldig mellom sex og forhold - altså hvem de kan ha sex med og hvem de kan ha forhold med. Menn er generelt mye mindre kresne i forhold til hvem de har sex med. Og jada, hvis du tilfeldigvis er mann, og ikke skulle kjenne deg igjen i dette, så greit nok. Det finnes unntak fra regelen. Men forskning støtter opp under dette. Anonymkode: a2064...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 Ja det er veldig vanskelig å finne noen man faller for. Jeg har en stor gjeng med mest gutter jeg henger i, og kunne ikke falt meg inn å bli romantisk interessert i noen av de selvom vi kommer sykt godt overens som venner. Og ja såklart er det heller ikke sånn at bare fordi man dater så burde man bli kjæreste med de. Et forhold handler om sykt mye som skal klaffe for at det skal vare for alltid, og jeg personlig syntes ikke det er verdt å gå i forhold med noen som jeg ikke ser for meg kan vare for alltid. Det skal samme livsmål og drømmer til, samme moraler og syn på ting på samfunnet, kvinnesyn, barneoppdragelse, menneskesyn osv, samme interesser så man har noe å snakke om som er givende for hverandre og ikke bare snakke om hver sin dag som den andre egentlig ikke bryr seg noe om, ha glimt og gnist mellom hverandre, seksuell kjemi osvosv. MYE som skal stemme overens! Noen går i forhold bare fordi de trives sammen og syntes hverandre ser bra ut , men sånne forhold varer jo ikke lenger enn noen måneder eller år for man har ingenting felles å bygge sammen mot samme livsmål og har samme verdisyn på ting . Anonymkode: 42b4f...e90
Gjest O.G. Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 15 timer siden, canacas skrev: Jeg er sjeldent så tiltrukket og så begeistret for noen at jeg kunne tenkt meg forhold med dem. Jeg må være forelsket og genuint interessert i en mann for å kunne være sammen med han. Det skjer så og si aldri, så når jeg først faller så faller jeg for en evighet og så råtner jeg på rot etterhvert. Jo, og så er jeg sær som @O.G. Nemlig, sånn er det å være menneske.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å finne folk som er seriøse. Spesielt for kvinner. Anonymkode: 51ee4...90a Tror du mener HETEROFILE KVINNER. Anonymkode: 86d9d...240
Kalevala Skrevet 5. oktober 2017 #18 Skrevet 5. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også en sånn person... Skal mye til før jeg forelsker meg/blir betatt, og når jeg først gjør det, er det meget sjelden interessen er gjensidig.. Så da går jeg her da, og venter på neste Anonymkode: 5b794...0e5 Det bekrefter den teorien jeg har om dette. At de som har vanskelig for å finne seg en partner ikke blir så lett forelsket.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #19 Skrevet 5. oktober 2017 17 hours ago, O.G. said: Vi er dødssære er min teori. Amen. Men ordner seg som oftest uansett, heldigvis. Anonymkode: 61c28...531
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #20 Skrevet 5. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, menn vil jo som kjent bare tømme seg i flest mulig damer og unngå forpliktelser. Sånn holder de på til de er 80 og pleietrengende. Anonymkode: 586f3...6da Nei da kvinner slenger aldri dritt om menn. Anonymkode: 96946...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå