AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hadde tinder i 8 mnd. Sikkert 7-8 forskjellige dater som ikke funka. Og så en kveld på byen i august traff jeg en fyr som ble med meg hjem. Han sendte mld dagen etterpå og spurte om jeg ville finne på noe en dag. Og siden har det bare blitt flere og flere dater!♡ kan snakke med han om alt, og han er så utrolig snill også. Ler masse sammen med han. Og nå idag sendte han mld om at han savner meg, og jeg savner han også. Håper dette varer. Kanskje blir det kjæreste iløpet av dette året. For et år siden var jeg knust etter et brudd med barn inne i bildet, og så liksom ikke helt hvordan livet skulle bli fremover uten han. Fortvil ikke damer, dere møter han der dere minst aner!☺ Anonymkode: e3982...0db 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Hvor ofte dater dere? eller hvor ofte er dere med hverandre og hvor mange ganger har dere vært med hverandre siden da dere møttes første gang i august? Anonymkode: 3f69c...49b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor ofte dater dere? eller hvor ofte er dere med hverandre og hvor mange ganger har dere vært med hverandre siden da dere møttes første gang i august? Anonymkode: 3f69c...49b Flere dager i uken😊 Men overnatter kun når jeg ikke har barn. Ellers møtes vi en del på dagtid om jeg har tid, da han jobber natt. Har mistet antall dates, men det begynner å bli noen ganger nå! Forrige helg var vi sammen fredag til søndag. Anonymkode: e3982...0db
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Så koselig!! 😊❤️ Anonymkode: 7580e...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå